elinfajersson

Alla inlägg under februari 2014

<3

Av Elin fajersson - 4 februari 2014 00:58

Av Elin fajersson - 3 februari 2014 22:13

fy vad trött jag är ikväll.. simon han är uppe och badar tyra och jag gör absolut ingenting just nu, längtar efter sängen:) i morgon ska jag och emma till eurostop och kika i butikerna, sen blir det nog en fika på det:)

hoppas tyra sover bra inatt, natten som var vaknade hon varannan timme hela natten, roligare har man ju haft haha:)

Nehepp nu ska jag göra mig i ordning för natten så godnatt på er :)

HERREGUD insåg nog inte rikigt när jag var gravid att jag verkligen var så stor. kolla bilderna! ser ju fruktansvärt roligt ut måste jag säga haha.

tänk att där inne låg min älskade unge som jag nu får pussa på varje dag:)

   

Av Elin fajersson - 3 februari 2014 16:44

direkt när jag vaknade så ringde jag emma och hon skulle till mormor idag så jag följde med, vilken tur för där bjöds det på middag haha, och efter det blev det äppelpaj som mormor bakat guud så gott :) då var snart denna måndagen snart över, simon kommer strax hem han med, han skulle bara tvätta av bilen,:)

Min sötfia idag hemma hos gammel mormor<3

   

Av Elin fajersson - 2 februari 2014 17:40

Har varit ute på promenad i grötvik:) och nu ska vi handla:)

Av Elin fajersson - 2 februari 2014 14:14

Godmorgon, simon han sprang ner till willys och handlade frallor och gott pålägg till frukosten i morse, fattar ite varför vi slutat med våra helg frukostar:S men det satt fint iaf :)

jag och tyra sitter och tar det lungt medans simon han är dukig och damsugar och håller på här hemma:) idagär det en typisk söndag,slappe slappe haha vi ska iväg sen och veckohandla , sen blir det nog inte så mycket mer idag.

tra är så söt idag i en plysch overall från PoP:)

   

Av Elin fajersson - 2 februari 2014 12:21

igår beställde jag dessa skorna, ville egentligen ha svarta, men hittade inga för ett bra pris :)så fick bli dessa.

 

Av Elin fajersson - 1 februari 2014 22:41

Idag var det dax för petras babyshower, har inte kunnat skriva något alls här idag pga av att inte avslöja något för henne:) åkte hem till emma lite tidigare för att hjälpa till lite åså, sen vid 14 tiden kom resten av folket och vi satt och väntade på petra som skulle komma halv 3, då det var sagt att det var klädparty haha.. 

har haft en trevlig dag, som emma styrt upp bra, med lite roliga grejer:) alla fick blandannat klippa band hur stor petras mage var, och den som kom närmst vann, och så hade emma gjort en liten bok där man skulle gissa längd,vikt och datum på bebisen, och även skriva ett minne som vi har med petra, superkul.:) Och en body där vi alla skrev en hälsning till bebisen:)

Efter babyshowern var slut så åkte vi, emma med familj och hasse och heli till mamma för pizza, haha hela huset var fullt med ungar, hundar haha mysigt:) nu är vi såå trötta efter denna dagen så vi ska snart hoppa i säng, inatt ska jag få sova med så det ska bli super skönt Godnatt:)

                                       

                                                          

                                                           


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards