elinfajersson

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Elin fajersson - 7 februari 2014 18:57

Mötte upp en tjej som sålde fina newbie kläder innan idag, det fick bli dessa 2 plagg:) dock så tycker jag byxorna ser väldigt små ut för att vara i storlek 62, men får andvända dom flitigt nu innan hon växer ur dom:)

 

Av Elin fajersson - 7 februari 2014 17:04

Fick hem mitt nya skal idag, tyckte det var så fint:)

 

Av Elin fajersson - 7 februari 2014 16:28

Titta vilka goa välling lår lillan har börjat få <3

Av Elin fajersson - 7 februari 2014 15:45

Nu har vi kommit hem från stan, det blev några timmar:) men jag hittade ingenting alls,jag är för ofta inne i stan så det hinner kanske inte komma in något nytt haha-.- kom bara hem med 2 nya nappar till tyra, hon tar ju bara mams nappar från apoteket, så fick uppgradera lite för hon har växt ur sin napp nu:)

väntar på simon sen blir det tacos! standard:)

       

Av Elin fajersson - 7 februari 2014 10:57

jag förstår inte vad som har hänt, tyra verkar sova mindre över lag nu, vilket är helt normalt med tanke på att hon växer, men som igår tex hon sov knappt på hela dagen, förutom 2 timmar på kvällen, hon brukar alltid sova iaf minst till 9, förr kunde vi gå upp vid 11-12 haha.. men iaf nu vaknar hon oftare på nätterna och vaknar mycket tidigare, i morse vaknade hon 5.30 och ville upp:/ simon han gick då upp och vaggade henne till söms igen och sen efter det vaknade hon hela tiden, det tog inte ens 1 timme emellan. och det enda som hjälper att  få henne och somna om är mat, så jag måste ge henne hela tiden för att hon ska somna om i 1 timme till för att sen göra om samma igen.. pust hoppas hon växer ifrån detta haha. man är ju inte så pigg om dagarna när man få så lite sömn.. ingen som har några förslag på något?:) 

iaf strax ska jag och tyra in stan, jag ska testa en jacka och emma kommer in hon med så det blir vell att titta i affärerna med:)

idag är det ett jäkla väder ute, regn å skit, usch man vill bara vara inne egentligen haha, men idag är det fredag och det ser jag fram emot äntligen helg, simon ska vara hemma så vi får se vad vi hittar på i helgen:)  

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards