elinfajersson

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 22:13

Nu har vi käkat och tittat på film, hade lite större förväntningar om filmen Johnny mad dog trodde den skulle vara lite bättre men men nu har vi sett den:)

vi skippade fin mat ikväll och gjorde egna hamburgare och sen åt vi godis, usch nu vill man ju typ bara ut och springa nån mil eller nåt urk! men har  haft en väldigt mysig och lugn dag med familjen:)

         

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 19:13

         

:)

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 15:35

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 10:19

Godmorgon! 

solen skiner och dagen kan ju inte börja bättre:) idag är det alla hjärtatans dag, och vi bestämde oss  för att det ska bli en lugn dag vi skippar presenter å allt det där, vi har ju redan fått det vi alltid önskat oss (tyra) så vi ska bara vara hemma och göra egna hamburgare och käka lite gott och mysa hela familjen! tycker jag låter som en bra dag! 

tycker det är så tråkigt att om någon skriver att dom ska fira på ett speciellt sätt å dittan och dattan så är det alltid någon som ska komentera, det är som en vanlig dag, visa kärlek varje dag istället å blabla... klart man gör det, men nu finns det faktist en dag som heter alla <3 dag och det är väl lite extra mysigt eller? tycker jag så fira på allihopa

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards