elinfajersson

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 19:13

         

:)

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 15:35

Av Elin fajersson - 14 februari 2014 10:19

Godmorgon! 

solen skiner och dagen kan ju inte börja bättre:) idag är det alla hjärtatans dag, och vi bestämde oss  för att det ska bli en lugn dag vi skippar presenter å allt det där, vi har ju redan fått det vi alltid önskat oss (tyra) så vi ska bara vara hemma och göra egna hamburgare och käka lite gott och mysa hela familjen! tycker jag låter som en bra dag! 

tycker det är så tråkigt att om någon skriver att dom ska fira på ett speciellt sätt å dittan och dattan så är det alltid någon som ska komentera, det är som en vanlig dag, visa kärlek varje dag istället å blabla... klart man gör det, men nu finns det faktist en dag som heter alla <3 dag och det är väl lite extra mysigt eller? tycker jag så fira på allihopa

 

Av Elin fajersson - 13 februari 2014 20:12

 

Av Elin fajersson - 13 februari 2014 17:58

Nu har jag börjat tvätta så skönt när det är över, jobbigt att jag inte tänkte på att The bachelore börjar klockan 19, ja jag är fast i det nu jävla mammaledighet haha skyller på det :) men får skynda mig ner i pauserna. skulle varit så jäkla skönt med egen tvättmaskin, får se om vi sätter in det senare eller inte, vår hyra är redan såpass hög men det är så värt det!! 

det blev en promenad ute på grötvik idag, så skönt det var, har inte varit ute på 3 dagar eftersom jag varit sjuk så de var lite extra skönt idag:)

simon han lagar mat just nu, ikväll blir det laxgryta:)

   

Av Elin fajersson - 13 februari 2014 15:40

Mamma har åkt för ett tag sen och vi har inte gjort så mycket sen dess, mest busat:) ska strax gå ut för simon kommer och hämtar oss, vi ska ta en promenad, känner att jag vill komma ut, solen lyser för fullt så förhoppningsvis hinner vi gå en stund innan det blir mörkt..sen bokae jag tvätt tid ikväll så ska tvätta mellan 18-22 pust.. men måste för högen bara växer! lillan och mormor marita idag!

   

Av Elin fajersson - 13 februari 2014 10:52

Nu har vi kommit upp för en stund sen jag och tyra, gav henne mat direkt och nu har hon somnat om igen i sin babysitter:) om en stund så kommer mamma hit, har inte träffat henne på ett tag nu,,så det ska bli trevligt:)

bjuder på en söt bild på simon och tyra! :) vilka rultiga kinder hon börjat få hihi

 

Av Elin fajersson - 12 februari 2014 17:40

köpte ett jeans i baggy modell till tyra idag, har inte testat dom ännu men dom var så snygga tyckte jag:) hennes första par jeans!

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards