elinfajersson

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Elin fajersson - 22 februari 2014 20:51

Uh har haft fullt upp hela dagen, emma kom hem till mig vid 12 tiden, så gick vi och handlade, för vi skulle käka något så det blev räk och kräft sallad med frallor, och toblerone tårta till fika haha:) sen skulle vi fixa inbjudningskorten till dopet och fota dom små, lättare sagt än gjort ;) men det blev bra tillslut och nu väntar vi bara hem kort, sen får vi ta en till dag på fredag, fast ensamma utan barn och ta det sista:)

Nu är både jag och simon dödströtta, vi skulle se film men vi vet inte om vi orkar längre haha!!

ser fram emot natten för det är min dag att sova så det skabli sköönt och välbehövt.

 Fick till så många fina bilder på tyra och keyla idag men vill inte lägga ut dom förrens inbjudningarna har delats ut, lite tråkigt annars:)

 


Av Elin fajersson - 22 februari 2014 10:47

Godmorgon på er :)

i morse gick simon upp strax efter 7 för han ska iväg med hasse, fidde och johan och fiska hela dagen så då kommer emma + barn hit och umgås vi ska planera allt med dopet och laga lite mat tillsammans:)så detska bli trevligt!

En bild på min älskling igårkväll:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards