elinfajersson

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Elin fajersson - 27 februari 2014 17:30

Fick hem min tröja som jag beställde för någon dag sen:) köpte även en tunika i spets av något slag, men gillade den inte den var lite för lång..:(

 

Av Elin fajersson - 27 februari 2014 15:53

Nu är jag hemma igen efter att varit på öppna förskolan på här på nyhem, det var roligt, med sång och lite dans och lek, tyra är ju lite liten fortfarande men tror hon uppskattade sången och allt endå, det är ju mycket intryck för henne så det är bara gott för henne med lite variation än att bara lyssna på mammas sång här hemma haha:)

nu väntar vi in simon så blir det lite käk sen ta det lungt resten av kvällen, är så sjukt trött så blir tvn ikväll:)

Min älskling idag!

 

Av Elin fajersson - 27 februari 2014 11:32

God morgon!

inatt har jag inte fått jätte mycket sömn, märker att tyra sover mindre, hon har vaknar i princip 1 gång i timmen hela natten inte så roligt!!

men men vi gick upp vid 8 idag och har tagit et lungt nu på morgonen, ska om en stund möta upp malin, vi ska gå till öppna förskolan med tyra och alicia hade vi tänkt..första gången jag går dit me tyra, kanske är hon lite i det minsta laget men det ska bli roligt endå:)

åh herregud idag skrattade tyra jäätte mycket och jag fick det på film, men det lägger jag inte upp här för jag låter som en jävla psykopat hahah inte lätt att få dom att skratta så.. hon har ju skrattat till lite innan, men verkligen inte såhär,, jätte roligt:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards