elinfajersson

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Elin fajersson - 19 februari 2014 21:31

Då var det kväll, och än så länge så har inte tyrat visat några symtom efter vaccinet, har tagit tempen lite då och då idag, just nu ligger hon på 37,5 så det är ju inte feber förrens hon ligger på 38. så vi får se hur natten blir, hoppas hon sover gott och som vanligt, för idag är jag riktigt trött, känner mig själv faktist lite dåsig på något sätt:/ ska ta en tablett och sen ska jag försöka natta tyra:)

I morgon har vi inga planer alls, så vet inte vad vi ska hitta på, jag älskar när jag har dagar som jag har en massa att göra, hatar sitta inne och glo en hel dag, får nästan utbrott :)

Nehepp nu säger jag godnatt så hoppas jag att jag och tyra får sova som vanligt! :)


Av Elin fajersson - 19 februari 2014 17:42

Idag har varit en väldigt fullspäckad dag först var det vaccin dax och det gick jätte bra såkart skrek hon under sticket men lugnade sig ganska snabbt och skrattade igen när det var dags att ta på kläderna:) sen åkte vi direkt ill röntgen och röntgade hennes höft efter det gick vi ner till ortopeden och pratade med vår läkare och han kände en sista gång på hennes höft och hon gick igenom röntgen jätte fint och allt är helt återställt , såå glad jag är:)

sen efter det så skulle jag möta upp emma för vi skulle hem till Elin och hälsa på hon har ju flyttat precis hit vid mig, jätte fin lägenhet! även melveta var där idag så roligt att ses! 

hon bjöd på frallor och gott pålägg och sen kladdkaka, så det tackar vi för!;)

nu är vi hemma igen och det är dax för lite mat ikväll blir det köttfärslimpa:)

             

Av Elin fajersson - 19 februari 2014 10:29

Godmorgon! 

idag gick vi upp klockan 9 för att hinna med allt, så nu är vi klara eller snart, ska ge lite till mat till henne sen gå, men hon ligger och sover i soffan just nu,vill inte väcka henne, hon brukar bli så gnällig när hon inte får sova tills hon vaknar:/ men måste gå strax efter 11 så måste börja nu för att hinna.. usch är lite nervös faktist vill inte se henne gråta och ha ont när hon får sina sprutor :( usch hoppas det går bra , vi hörs sen igen

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards