elinfajersson

Alla inlägg under januari 2014

:)

Av Elin fajersson - 10 januari 2014 13:04

Nu åker vi hem till moster Emma :)

 

Av Elin fajersson - 9 januari 2014 23:37

Här kommer bilder från idag!

                         

Av Elin fajersson - 9 januari 2014 23:22

Denna dagen har verkligen varit en av dom bästa, allt såg bra ut sa läkaren och skenan tog han bort, sen badade vi henne och åkte vidare hem till emelie för att fira diana, det var jätte trevligt, god fika och trevligt sällskap! tiden går fort diana är  år och ska inskolas i morgon. hoppas inte att vår tid med tyra går så fort haha.. vill ha henne så här liten alltid :) iaf jag och simon stannade kvar efter alla hade åkt så bjöd danne oss på pizza:) 

Nu är vi hemma och jag har satt på tyra pyjamas och hela kvällen har hon varit så lugn, vi känner inte igen henne haha hon kan vara för sig själv utan att grina, så det måste ha varit skenan som har stört henne mycket åxå.. allt känns som en stor lättnad nu och nu hoppas vi allt blir bra :)

       

Av Elin fajersson - 9 januari 2014 15:25

Känns som en evighet innan det är vår tur men nu är vi här iaf:)

Av Elin fajersson - 9 januari 2014 13:36

Nu är jag klar och väntar bara in simon :) hoppas ni alla får en bra torsdag! 

   

Av Elin fajersson - 9 januari 2014 10:57

Idag gick jag upp klockan 10, och har redan hunnit duscha,äta frukost och kolla runt på datan, medans tyra fortfarande sover:) Det är så konstigt, jag kommer knappt ihåg tiden innan tyra kom, vafan gjorde man av all sin tid? nu känns det som man alltid har att göra, knappt så man hinner duscha, annars brukar jag duscha när simon är hemma så man slipper den oron om hon vaknar medans man är inne och duschar haha men det gick ju fint:)

men nu måste jag bli klar tills klockan 15 när simon kommer och hämtar oss för det blir ju kalas direkt efter sjukhuset idag, så nu är ja halvvägs klar iaf:)


Av Elin fajersson - 8 januari 2014 18:23

idag har jag varit inne i stan och fick med mig en liten present till diana:) så nu kan man bara vänta in dagen i morgon,:)

spännande dag för oss. det är ju torsdag och det innebär att tyra har haft sin skena i hela 6 veckor och i morgon ska den bort!! fy vad vi har längtat äntligen:) direkt efter ortopeden åker vi till oskarström och firar dianas födelsedag, så jag har plockat fram fina kläder till tyra som hon kan ha i morgon:)

Jag och simon ska avsluta denna dagen med en låång promenad med tyra kanske hon somnar bättre sen ikväll då:)


Av Elin fajersson - 8 januari 2014 13:35

oh herregud inatt har inte varit en bra natt! vi gick upp å la oss vid 11 tiden typ och sen vaknade tyra halv 12 och sen började helvetet, hon kunde inte sova, hon va jätte trött såg man på henne, vi fick köra över tröskeln från halv 12 till 5 på morgonen!! så fort vi testade att lägga henne i sängen så vaknade hon efter 10 min och då fick vi börja om från början igen.. men men tillslut somnade hon och ja har sovit nu till kl 13 och hon ligger fortfarande där uppe och sover :)

ska snart börja göra henne i ordning så vi kommer in till stan idag i tid:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards