elinfajersson

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Elin fajersson - 17 januari 2014 18:10

Nu äntligen tar vi helg, simon kom hem lite senare han har spenderat 1  timme och gått loss i fiske butiken, pust! haha 

men nu ska vi hämta pizza och sen har simon lovat mig en ordentlig massage ikväll, det ser jag verkligen fram emot! kanske hinner med en film senare efter promenaden och badet, får se:) har 2 filmer som jag vill se, men vi får ju aldrig tid till å se dom haha..

Ha en bra fredag för det ska vi ha:)

   

<3

Av Elin fajersson - 17 januari 2014 13:42

Jag älskar så mycket min prinsessa <3 

 

     

Av Elin fajersson - 17 januari 2014 10:01

Åhh äntligen är det ordentligt med snö. jag skulle ner och göra i ordning lite mat till lillan vid 6 i morse och såg att det var fullt av snö :) och det fortsätter bara att komma mer:) hihi mysigt.

har precis ätit frukost och tyra ligger fortfarande och sover så jag passar på att kolla datan, för hon lär vakna snart, jag hör henne lite då och då gny så det är snart dax :) har inte myst med henne på länge så nu får hon snart vakna haha<3

ska höra med emma om vi skulle ta någon fika,annars går jag och tyra ut i snön och går en promenad eller något för jag vill njuta av snön nu när den äntligen är här, hoppas nu bara att det fortsätter att vara - grader så den inte försvinner lika snabbt igen..

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards