elinfajersson

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin fajersson - 23 januari 2014 13:33

Nu går jag och Tyra in till stan för att kika i butikerna:)

Av Elin fajersson - 22 januari 2014 14:44

Nu har dom precis åkt, och tyra hon har somnat i sin vagn nu, hon behöver sova så det är skönt att hon somnade.. vet inte rikigt vad jag ska göra nu, passa på att ta det lungt en stund, snart slutar simon åxå så då blir det att käka lite åså:)

skulle behöva städa här hemma med, men har ingen ork till det, iaf ta golven men då väcker jag henne så det får väntas ett tag till haha.. vi hörs senare igen!.

       

Av Elin fajersson - 22 januari 2014 12:15

Godmorgon!

vi gick upp vid 10 tiden idag, och nu strax kommer emma, mamma och barnen hit och hälsar på så det ska bli trevligt:) 

sen skulle jag gärna vilja in till stan idag,såg att dom hade halva priset på rea priserna på newbie kläderna i stan gaalet! :)får om det blir idag eller om jag går in i morgon:)

 

Av Elin fajersson - 21 januari 2014 15:50

Herregud vad jag älskar dig! att få se dig utvecklas och växa varje dag gör mig så lycklig mitt älskade hjärta<3

Ditt leénde gör mig  knäsvag bokstavligt talat!!

       

Av Elin fajersson - 21 januari 2014 12:10

Inatt sov tyra bra från 12-04 sen vaknade hon ungefär 1 gång i timmen tills det att vi gick upp, så det va inte så roligt, vi gick upp strax innan 10 då var hon klarvaken, låg och mös en stund sen var det bara att gå upp fast jag skulle kunna sova i 10 timmar till kändes det som. men nu vilar hon igen och jag har ätit lite frukost, sen senare ska jag till emma hon ska träna och jag ska passa keyla och alicia,ska bli mysigt:) får se om simon följer med annars får han stanna hemma med tyra:)

Åh tyra är så söt i sin mössa som hon fick av emma i julklapp, den är lite stor fortfarande haha<3

   

Av Elin fajersson - 20 januari 2014 19:56

Det har gått jätte bra idag på bvc hon vägde 5215g och hon var 58 cm lång, vår "lillan" är inte så liten längre hihi!

Efter det så mötte jag upp emma + barnen på espresso och tog en fika där, efter det gick vi hem till emma och drack kaffe igen och käkade lite, och jag och alicia satt och gjorde armband hihi mysigt!Just det ja idag är tyra 2 månader, herregud vad tiden går snabbt, snart dax för nästa igen(eller inte) haha

Här mobil bilder från dagen, hade inte kameran med mig:/ 

               

bvc

Av Elin fajersson - 20 januari 2014 11:15

redo för bvc sen möta upp emma på eurostop:)

   

Av Elin fajersson - 19 januari 2014 21:11

nu har vi komit in precis igen efter en runda på 3 km, mycket promenader idag! vi sitter och glor på the bachelorettehaha blivit lite av rutin här hemma att glo på det, för vi har ofta på tv 11 här och där kommer programmen i följd:P 

i morgon är det dax för bvc besök och de ser jag fram emot för vi ska mäta tyra för första gången sen hon kom, spännande och se hur lång hon har blivit, för vi tycker att hon har växt jätte mycket:) blev sugen på popcorn så ska nog ta och poppa lite haha:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards