elinfajersson

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Elin fajersson - 24 januari 2014 21:11

hahah ja det är fredag idag, eller ja 3 timmar kvar av denna dagen:) åkte hem till emma innan idag och tog en fika, sen har jag inte gjort så mycket mer idag, suttit och kollat på serier på datan,satt blandannat och tittade på uppdrag granskning,vilket handlade om trygghetslarm som inte fungerar och har lämnat flera äldre döendes å skadade, och komunerna bara skyller ifrån sig! fyfan man blir så arg!!

well well skönt med helg nu verkligen,alltid lika skönt,hoppas inte helgen bara flyger förbi som förra helgen gjorde iaf! ska njuta till max nu så nu säger jag godnatt hoppas alla har en bra fredag, nu ska jag mysa med min tyra<3

titta vilken söt liten rumpa hihi(hon älskar att ligga på magen så här och brukar till och med somna så haha)

 

:)

Av Elin fajersson - 24 januari 2014 15:22

Nu är vi hemma hos Emma och fikar ;)

Av Elin fajersson - 24 januari 2014 12:02

Godmorgon, vi gick vid 9.30 idag och har bara tagit det lungt, ätit lite och jag har matat tyra så nu vilar hon igen, och jag har lackat mina naglar, skulle gärna vilja gå och fixa dom men har inte tid till det, så får måla dom själv, funkar det med:)

vet inte rikigt vad jag ska hitta på sen, ska ut på en promenad iaf ska höra med emma om hon vill med:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards