elinfajersson

Alla inlägg den 18 januari 2014

:)

Av Elin fajersson - 18 januari 2014 20:02

Har precis kommit hem, hade det trevligt hos emma, hon bjöd på paj till käk och kladdkaka till efterrätt :) mamma kom även inom en sväng hon med, sen gick jag och simon en runda med tyra i snö ovädret :) 

så jävla jobbigt sen graviditeten så har mina fötter blivit större, för jag har gått upp från strl 37 till 38 nu, så alla mina skor är för trånga:( roligt att man har så sjukt mycket skor men alla sitter för trångt nu:( jag har ett par i mocka som passar men dom läcker in vatten direkt så vafan ska jag göra:S ussh så tråkigt, hoppas det går tillbaka igen!

 Ignorera mitt hår idag! ser ut som jag har en kal fläck i huvvet haha, det är benan som syns haha:P

                       

Av Elin fajersson - 18 januari 2014 12:05

Nu har jag och tyra kommit upp, simon han gick upp tidigt idag och åkte iväg med grabbarna och ska fiska hela dagen, så då ska jag och tyra spendera dagen hos emma och äta och lite så tillsammans, det ska bli trevligt:) blir säker en sväng ute i snön åxå:)

det har kommit jätte mycket snö under natten, och det snöar som fan fortfarande haha herregud snart kommer man inte komma fram med vagnen:)

men vi hörs lite senare igen ska kolla bussarna å så nu..

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards