elinfajersson

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin fajersson - 3 januari 2014 21:09

Förkylningen blir bara värre och värre brukar ju vara så på kvällarna:(men nu ska jag starta igång dokumentären om justin beiber haha har inget annat att glo på, är inget direkt fan av han men han är säkert jätte duktig jaja..

nu säger jag godnatt iaf vi hörs i morgon igen, hoppas man mår lite bättre då!

 


Av Elin fajersson - 3 januari 2014 13:43

fyfan inatt mådde jag inte bra, huvudet var tungt näsan rann och halsen värkte, men det är ju bara gå upp för att mata lillan endå, åh jag hoppas verkligen inte att tyra blir smittad, usch,, och simon han känner heller inte sig bra, så vår helg kommer nog spenderas hemma och kurera sig ordentligt, typiskt när det är helgerna man ser framemot + att simon han är ledig måndagen med, manvill ju vara ute och hitta på massa skoj! men men måste bli frisk nu först och främst.

nu vilar tyra så jag passar på att vila lite i soffan jag med, skönt att bara ta det lugnt när man mår som man mår!


Av Elin fajersson - 2 januari 2014 23:19

Hela dagen har jag känt lite att  en förkylning är på g och nu på kvällen så fick jag så ont i halsen och så där hängig som man kan bli, så simon han gick och köpte den här nya grejen mot förkylning som ska minska risken att få en förkylning eller förkortar sjukdomsförloppet få se om det hjälper nu då för känns jävligt onödigt att lägga 200 spänn på skit! har inte tid att bli sjuk nu och vill verkligen inte smitta tyra:(så det är värt ett försök, usch ne hoppas det inte bir värre! 

 

Av Elin fajersson - 2 januari 2014 20:37

Nu sitter jag och sorterar bilder och sätter in i plast fickor, och köpte även papper så man kan klippa in och skriva lite om bilderna, det kommer ta tid allt detta, men mysigt att göra lite när man har tråkigt! ska bli så roligt att visa tyra sen när hon är äldre:)

Precis käkat familje pizza med, fyfan så var det med det löftet haha..får bli duktigare:)

         

Av Elin fajersson - 2 januari 2014 17:52

idag har varit en bra dag, besöket på bvc gick jätte bra hon väger nu 4820:) sen efter det så gick vi in i regnet till espresso house och fikade med några från klassen så mysigt och roligt att träffas! och tyra hon sov under hela tiden haha, åh blev så glad lottes mamma hade stickat en kofta,mössa och en filt till tyra så sött:) sen efter det så kom simon in till stan och vi gick lite i stan, jag köpte en filt till tyra som vi ska ha i vagnen, och sen köpte vi ett rejält foto album och lite sånt till alla våra bilder, vi fick hem en massa till idag som ska in i albumet, så det ska jag pyssla med ikväll hade jag tänkt:)

         

BVC

Av Elin fajersson - 2 januari 2014 13:02

Nu går vi till bvc och sen in till stan för fika med klassen,ska bli trevligt:)

Av Elin fajersson - 1 januari 2014 19:09

Nu börjar simon jobba igen i morgon, och dessa dagar har bara sprngit iväg precis som jag trodde, man har att göra varje dag, och endå har vi inte hunnit med allt som skulle göras, men nu börjar vardags rutinerna igen, i morgon ska jag till bvc 13.30 sen efter det ska jag in till stan och möta upp klass kompisarna på espresso house så det ska bli trevligt:) missade förra träffen för då låg jag på bb :)

vi hörs i morgon igen nu blir det snabb mat, makaroner och köttbullar haha :)

en bild på mig och min sötis för nåra dagar sen<3

 

Av Elin fajersson - 1 januari 2014 14:26

Idag är det 2014 haha. najs, gårdagen var jätte trevlig och vi åt god mat, simon lagade fläskfilé i whiskey sås och emma gjorde en jätte god potatis grattäng och sallad till det :)och till efterrätt blev det after eight tårta! sen drack vi glögg och tittade såklart på grevinnan och betjänten och efter det för att invänta 12 slaget så spelade vi sällskaps spel i lag och där gick det vilt till haha (mitt lag vann hela tiden)

jag hade en jätte bra nyårsafton utan alkohol och fest. hade ju det mest värdefullaste med oss vår underbara tyra som fick fira sitt första nyår:)hon var vaken vid 12 slaget så det var bara att ta på henne kläderna och gå ut och skåla och titta på raketerna, hon låg så fint i simons famn och lyssnade hihi hon älskar nämligen oljud och liv så där trivdes hon som fisken i vattnet :)

Tack Emma och johan för att ni fixade en bra nyårsafton!:)

nu blickar vi framåt ser så mycket fram emot vad detta året har att erbjuda :)

                                           

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards