elinfajersson

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Elin fajersson - 5 januari 2014 16:46

Nu har vi ansökt om dagisplats till tyra, jag hoppas verkligen att vi får vårt 1a val vi valde klackerups förskola, har bara hört en massa bra om den så det var inga svårigheter att välja tycker ja.. det är lika bra att vara ute i god tid:) 

Nu ska jag återgå att glo på tv och slappa testen av kvällen, ska göra en kopp te för min hals och hoppas att det blir bättre snart! :)ha en bra söndag allihopa:)

Av Elin fajersson - 5 januari 2014 13:24

Godmorgon!

Inatt var det simons tur att ta hand o tyra så jag fick sova, och hon har sovit jätte bra och knappt vaknat alls inatt och hon sover fortfarande. varför kan hon inte ha dom vanorna när det är jag som ska natta och gå upp hahah.. 

jag känner mig fortfarande dålig så detbli även idag en hemma dag tråkigt nog, skulle vilja gå ut en sväng men jag håller mig inne idag med och ser hur jag känner mig i morgon, kanske blir en kort promenad då istället :)får dåligt samvete när man inte är ute med tyra så hon får frisk luft,, men men får kompensera det sen när jag är frisk istället:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards