elinfajersson

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Elin fajersson - 27 januari 2014 23:12

Idag har jag verkligen fått känna på hur det känns att vara ensamstående, och det är verkligen ingen dans på rosor. har matat stup i kvarten handlat åt simon, tagit vår kvälls pw, och badat henne och nu ska jag försöka natta henne, jag och tyra får sova själva i hennes rum inatt så det är bäddat med resesäng där inne till mig:) oh herregud hoppas simon mår bättre i morgon iaf, och att vi slipper skiten!

och snön bara fortsätter att falla, nu är det helttäckt med snö precis överallt, mysigt!

i morgon orkar jag inte sitta hemma en hel dag till så jag tänker gå in till stan tror jag och kika lite :) men nu säger vi godnatt ska ge ett försök till nu att natta lillan:)


Av Elin fajersson - 27 januari 2014 12:17

hela natten har gått jätte bra, tyra vaknade 04.30 och ville äta sen igen klockan 8 så jag har fått jättemycket sömn:) däremot så vaknade jag halv 7 i morse av något konstigt ljud på nedre våningen, så jag gick ner och öppnade toaletten och där satt simon oh kräkte som en gris:( fyfan han har åkt på vinterkräksjukan.. och jag är verkligen livrädd att han ska smitta tyra:( det går ju liksom inte att undvika heller. för vi lever under samma tak! men vi är noga med att sprita av allt och oss själva, tyvvärr så kan jag inte sprita av tyras händer men, simon får vara på ovanvåningen när vi är här nere iaf.. och vädra får vi göra så gott det går.. usch jag hoppas verkligen inte tyra blir sjuk nu, då blir hon säkerligen inlagd osv..min lilla älskling..

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards