elinfajersson

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Elin fajersson - 28 januari 2014 12:04

Godmorgon från sjukstugan! simon börjar bli bättre han har inte kräkts sen igår morse, men vi får vänta 1 dag till å se hur han mår i morgon:) 

vår natt har gått sådär, tyra va jätte svårsomnad igår och efter många nattningsförsök så somnade hon till vid 1, men vaknade då igen vid halv 2 och ville äta, sen var det varannan timme hela natten. så inatt ska vi flytta in i vårt sovrum igen och simon får lägga sig i resesängen för detta funkar inte.. det tar på krafterna när man ska klara allt själv, men det går ju som sagt:) glad att jag har simon som hjälper till så mycket annars. man tar mycket för givet!! 

just nu sover lillan i sin vagn, och jag sitter och funderar på om man orkar ta sig in till stan idag.. åh jag är så uttråkad , jag vill träffa folk, och hitta på grejer, men nu när simon är sjuk så vill ingen träffas:( (vilket är förståligt)haha.. får se vad i hittar på sen..


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards