elinfajersson

Alla inlägg den 13 januari 2014

Vin

Av Elin fajersson - 13 januari 2014 23:24

Har glömt visa våra fina vinglas som vi fick avmaria och håkan i julklapp, maria har snappat upp det att vi behövde Större och finare glas:) dom står så fint i vårt vintrinskåp nu bland resten av glasen och bara väntas på att få drickas vin ur :) 

 

Av Elin fajersson - 13 januari 2014 22:33

Nu är vi klara för natten vi har gått promenad och ikväll badade simon med tyra såå mysigt!och nu får hon lite mat och ser väldigt trött ut, så nu får vi hålla tummarna att hon somnar och sover bra inatt, ska nämligen upp tidigt i morgon, ska möta mamma och emma på eurostop sen ska vi promenera till vallås för att hälsa på mormor, redan 09.15 ska vi mötas, så jag åste upp strax efter 7 om jag ska hinna göra oss båda klara:/ men men hoppas jag kan sova, har fortfarande inte vänt tillbaka mitt dygn, inatt somnade jag efter 4 på natten:S sjukt jobbigt! speciellt när tyra har somnat, blir ju en massa timmar som jag kunde fått, om jag nu bara kunnat somna direkt när hon sover..

men men nu dricker jag ett stort glas vatten och ska ta en clementin sen hoppa i säng Godnatt!

Här kommer blandade bilder från ikväll!

       


Av Elin fajersson - 13 januari 2014 18:18

Idag var det premiär för selen och den funkade bra faktist, men tyra blir lätt rastlös så man får vell springa runt i lägenheten med henne i den haha.

skulle tvätta nu klockan 20 men avbokade den för det rubbar våra rutiner, för nu ska vi laga mat och sen vid 20 tiden brukar vi ta en lång promenad. så tvätten tar jag i morgon istället:)

så skönt att ha fått städa här hemma nu! har inte städat sen innan jul hahah usch!.P

ska bli mysigt att ta promenaden sen för snön har kommit, hoppas nu den stannar ett tag så man kan få lite vinter detta året tack!:)

 

Bye

Av Elin fajersson - 13 januari 2014 16:43

Nu åker det absolut sista av julen ut, julgranen! haha alltid sent ute med den:P

 

Av Elin fajersson - 13 januari 2014 16:05

Inatt har tyra sovit jätte bra, hon fick mat igårkväll vid 11 tiden sen vaknade hon inte förrens kl 4 i morse och sen klockan 7 viken lyx!! :) vi gick sen upp klockan 10 typ och jag åt lite frukost och sen satte vi på oss kläder och tog bussen till eurostop och mötte upp emma och mamma på espresso house och tog en fika:)

Sen kom simon och hämtade oss för vi hade tid hos familjerätten klockan 15 så löjligt det kändes, sitta och skriva under på papper att simon är pappan, och sen skulle 2 vittnen komma in och bekräfta att det är så hahaha, jaja nu är det gjort iaf:)

nu sitter tyra i sin gunga och sover så vi ska passa på att plocka lite här hemma, damsuga och tvätta:) vaknar hon sen så ska vi prova bärselen om hon gillar det,så kan hon följa med ner till tvättstugan med mamma:)

       

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards