elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 8 augusti 2014 12:04

Äntligen får jag på mig min ring igen:) har testat varje månad sen Tyra föddes och igår fick jag äntligen på den såå glad:)

Av Elin fajersson - 8 augusti 2014 09:59

Inne på vår andra kopp kaffe redan hemma hos Emelie, vi var precis och handlade lite på Willys och nu åkte bullarna fram haha:) idag fick Simon sovmorgon så han ligger fortfarande och sover, och jag fick gå upp 7.30 idag :)

Av Elin fajersson - 7 augusti 2014 15:42

Vi åkte ut och tog med filt så tyra kunde leka och vi passade på att fiska en liten stund, fick dock inget men roligt att bara komma ut en stund:) Nu ska snart äta så får vi se sen om vi orkar göra något mer efter det eller om vi blir hemma..:)

               

Av Elin fajersson - 6 augusti 2014 17:04

Har precis kommit in efter att ha varit uppe hos emelie sen tog vi en sväng ut för ungarna behövde sova så då tog vi en liten promenad till en lekplats, och nu är vi hemma igen och jag har fått huvudvärk så måste vänta tills den har släppt innan jag orkar göra något:/

Får springa upp och smaka på bullarrna som emma och emelie gjorde innan, det hanns inte med innan hah..

vägde mig idag igen och har gått ner ytterligare 3 kg trots massa mat fusk och dålig träning denna månaden. så nu är jag totalt nere på -9 kg och tillbaka på min start vikt på inskrivningen! gött:)


Av Elin fajersson - 6 augusti 2014 10:45

Godmorgon, jag börjar bli lite bortskämd nu, varje dag tar simon upp tyra om mornarna så jag får fortsätta sova tills jag vaknar, det behövs! men nu dricker jag en stor kopp kaffe och är redo för dagen, emma och keyla ska till emelie och baka bullar, så jag ska upp jag med men vet inte om jag vill baka men jag kan titta på haha:)måste ha i mig lite frukost och sen ta en sväng med damsugaren först! 

Ha en bra dag allihopa

 

Av Elin fajersson - 5 augusti 2014 18:58

Skulle egentligen åkt till gymmet i morse, men hade ont i magen såfick hoppa det, men det gör inget emelie ringde och frågade om vi skulle köra lite hemmaträning, hon hade en dvd med gruppträning och där stog vi i hennes vardagsrum och skuttade runt som 2 idioter haha men svetten rann så det var bra träning:)

 

Av Elin fajersson - 5 augusti 2014 13:46

Jag Simon och Tyra köpte med oss kaffe och satte oss nere vid Nissan och myser, Tyra käkar rån och är allmänt glad<3

Av Elin fajersson - 4 augusti 2014 11:55

Andra dagen i rad jag får sovmorgon av simon hur underbart är inte det?:)

det har regnat sen jag gick upp och lär fortsätta med det resten av dagen med, men simon ska åka till läkaren igen i eftermiddag och få sjukintyg så han får skjuta upp sin semester som skulle börjat idag.. och under tiden ska jag och tyra vara hos emma och johan:) har inte kommit hemifrån på flera dagar om man bortser hemma hos emelie som bor 2 våningar upp haha så det räknas inte :)

Nu ska vi sätta oss och pilla med våra dagar från försäkringskassan pust...


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards