elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 12 augusti 2014 12:49

Idag har jag inte gjort ett skit,, eller har damsugar lägenheten och sen inte så mycket mer än så.. simon och tyra ska gå och handla och jag ska ta det lugnt, funderar på att åka hem till emma och ta en kopp kaffe sen, eftersom vädret inte är det bästa idag så rubbades våra planer på att åka och fiska, känns lite riskabelt när det är regn i luften:/

nehepp ska skriva klart köp listan nu så dom kommer iväg:)


Av Elin fajersson - 11 augusti 2014 10:22

Godmorgon! 

igårkväll bestämde vi oss för att försöka avvänja tyra vid att äta ersättning om natten, så jag testade att ta med mig ljummet vatten upp och ge det istället när hon vaknar, hon vaknade strax efter 4 och då gav jag henne vattnet och sen somnade hon om PEPPAR PEPPAR!  sen vaknade hon halv 7 nästa gång och då gav jag henne mat så hon sov alltså hela natten utan ersättning:) hoppas bara att det funkar resten av nätterna med, hon är såpass gammal nu att hon ska inte behöva ha mat under nätterna nu! så vi har haft en jätte bra natt och känner oss utvilade:)

Idag ska jag och tyra åka hem till emma och vad vi hittar på det vet jag inte!:)

Av Elin fajersson - 10 augusti 2014 15:37

Emma och keyla är här,dom har busat på tyras rum och nu ligger dom och vilar båda två och jag och emma ska ta en kopp kaffe på balkongen nu:)

     

Av Elin fajersson - 10 augusti 2014 12:09

Ska gå till Willys och handla lite nu sen kommer Emma hit en stund :)

Av Elin fajersson - 9 augusti 2014 20:57

Nu var det dax att åka hem, Tyra somnade i min famn stackaren:/
har haft det trevligt hemma hos Maria och Håkan med grille och fika! Tog inga bilder alls idag tråkigt nog så det får bli en selfie på mig istället haha:)

Av Elin fajersson - 9 augusti 2014 11:44

Godmorgon!

idag gick jag upp vid 10 tiden och år lite frukost och pussade och gosade med tyra, sitter och dricker mitt kaffe nu för att piggna till ordentligt, för idag står det kalas på schemat maria och håkan ska fira sina födelsedagar så vi ska dit senare idag. men funderar på att göra lite hemmaträning,lånade emelies tränings dvd, tränade även igår med den, det är inte som på ett gym men man blir svettig så det är ju bra! :)


Av Elin fajersson - 8 augusti 2014 21:03

Ligger i soffan och myser med tyra, hon älskar att se sig själv i kameran haha<3

     

Av Elin fajersson - 8 augusti 2014 18:36

Vilket väder det blev idag, jätte fin kväll, så vi bestämde oss för att åka ut till samma ställe som igår och fiska och fika och bara njuta av vädret, väldigt skönt!

Nu är vi hemma igen och ska värma upp maten från igår, sen hitta någon film att kolla på så fort vi lagt tyra för natten, igår kollade vi på en ganska bra film som hette Passanger helt okej men ikväll ska jag försöka få se en skräckis:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards