elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 3 augusti 2014 20:37

Sitter och kikar på kläder till tyra och bara längtar till hösten faktist, detta får gärna flytta in i hennes garderob nu till hösten!

           

Av Elin fajersson - 3 augusti 2014 20:10

Fy vilket väder det har varit idag skyfall lite då och då och en massa åska och blixtrar har kommi lite titt som tätt under hela dagen+ en jävla massa värme på det, urk inte roligt.. har suttit inne nästan hela dagen, har hjälp emelie att färga sitt hår annars har jag inte gjort så mycket..

i morgon ska det bli oväder med men simon har lite att fixa under dagen så jag tänkte spendera några timmar hos emma då:)

Nu ska tyra snart sova så vi får lite egentid innan läggdags Godnatt! 



Av Elin fajersson - 2 augusti 2014 16:37

Idag har jag inte gjort så mycket, damsugade hela lägenheten på morgonen sen gick jag upp till emelie och tog en kaffe och sen när ungarna vaknade så blev det en stund ute på lekplatsen och nu är tyra trött så ska snart somna henne så hon får vila en stund sen ska jag tvätta klockan 18.. roligare har man ju haft! nhaha

         

Bus

Av Elin fajersson - 1 augusti 2014 18:28

Idag har jag varit uppe hos emelie även emma och barnen var där, vi fikade och ungarna har busat både inne och ute, och nu har tyra somnat som en stock haha:)

simon och johan har varit ch fiskat under tiden, dom tar verenda chans dom får haha.,

                 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards