elinfajersson

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Elin fajersson - 17 augusti 2014 20:32

Vilken dag vi har haft, lämnade av tyra och sen åkte vi ut till sjön och det spöregnade precis hela tiden haha men det har varit super mysigt endå:) man behöver umgås utan barn åxå ibland:) men alltid lika mysigt att komma hem och krama om sin älskling sen<3 

lånade simons regnkläder idag men blev genomblöt endan in till underkläderna:/ mindre mysigt men nu har jag tagit en varm dusch och hoppat i mjukis kläder och ska äta lite gott och kolla film, mysig söndag! 

Godnatt 

Av Elin fajersson - 17 augusti 2014 11:49

Idag är jag rikigt utvilad, simon tog tyra så jag fick sova, så jag gick inte upp förrens vid 10.30, 

Tyra har blivit jätte duktig under nätterna,vi började avvänja henne att äta mat under natten och har bara gett henne vatten när hon väl har vaknat och det har verkligen funkat, hon sover mestadels hela nätter ibland kan hon vakna 1 gång så det är jätte bra! så ikväll har vi bestämt oss att flytta in hennes säng in till hennes rum så hon får sova där, vi ska göra ett försök:)

Idag ska hon hem till sin mormor så jag och simon ska för en gång skulle vara ensamma en stund, det händer inte varje dag haha, så vi ska trotsa vädret och åka ut med båten och fiska i regnet haha så skönt!

vi hörs lite senare igen. 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards