elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 17 augusti 2014 11:49

Idag är jag rikigt utvilad, simon tog tyra så jag fick sova, så jag gick inte upp förrens vid 10.30, 

Tyra har blivit jätte duktig under nätterna,vi började avvänja henne att äta mat under natten och har bara gett henne vatten när hon väl har vaknat och det har verkligen funkat, hon sover mestadels hela nätter ibland kan hon vakna 1 gång så det är jätte bra! så ikväll har vi bestämt oss att flytta in hennes säng in till hennes rum så hon får sova där, vi ska göra ett försök:)

Idag ska hon hem till sin mormor så jag och simon ska för en gång skulle vara ensamma en stund, det händer inte varje dag haha, så vi ska trotsa vädret och åka ut med båten och fiska i regnet haha så skönt!

vi hörs lite senare igen. 

Av Elin fajersson - 16 augusti 2014 20:35

Vi gjorde våra egna pizzor och min blev skit god men mättande som fan! Nu blir det godis och spel:)

Av Elin fajersson - 16 augusti 2014 11:01

Fy vilken huvudvärk jag vaknade upp med, tog tabletter genast men det har fortfarande inte släppt:/ jobbigt hoppas detgår bort snart så man har ork till att ta en vända med damsugaren och plocka här hemma lite.

Planerna ikväll är att vi ska till emma och johan och käka vi ska göra egna pizzor och sen ska vi spela lite spel och mysa, ska bli roligt det var ett tag sen vi hade spel kväll:) så det blir att ta med pyjamas till tyra för det blir nog lite senare vi kommer hem ikväll:)


<3

Av Elin fajersson - 15 augusti 2014 14:44

Av Elin fajersson - 15 augusti 2014 10:42

Nu är vi påklädda och klara för att åka hem till emma jag och tyra, är det uppehåll så ska vi ta en lång promenad sen när tyra ska sova middag, men får se eftersom det är regn i luften men först får det bli en kopp kaffe så man piggar på sig:)

:)

Av Elin fajersson - 14 augusti 2014 16:33

Det blev även idag en vända för att fiska, jag fick en fin abborre sen inget mer:)

Av Elin fajersson - 13 augusti 2014 15:06

Nu har jag kommit hem från Pippi parken barnen har lekt i sanden och vi har snackat skit:)
På väg hem började det spö regna och jag hade lånat ut mitt regnskydd till Emelie så fick stå och vänta ut regnet haha, men nu är jag hos Emelie och tar en kaffe, ska snart hem och käka och sen blir det nog att åka och fiska lite senare;)

Av Elin fajersson - 13 augusti 2014 12:35

Hann inte uppdatera alls här igår, men vi åkte till emma och tog en kaffe igårkväll, det klarnade upp och blev fint väder så efter det så blev det en liten fiske runda och vi fick 3 små aborrar haha:) kom hem sent så tyra hon la sig vid 10 och sen sov hon heela natten! så skönt,:)

Ska snart gå in mot stan ska möta emma och petra så ska vi till pippilekplatsen:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards