elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 25 augusti 2014 20:56

Idag kom mamma på en kopp kaffe,även emelie och diana kom ner en snabbis:) Mamma stannade även på middag så det var trevligt med middags sällskap! och tyra har fått gosa med mormor med hihi:)

   

Av Elin fajersson - 25 augusti 2014 14:28

Vi kom in för en stund sen, vi gick till en lekplats och gungade och fick lite frisk luft! och nu har vi precis ätit lite mellanmål, har även hunnit med att städa här hemma så skönt när det är gjort! 

tyra börjar bli lite trött så ska se om jag kan somna henne en stund nu.

mamma kommer hit en sväng sen efter 16 och lämnar min mobil laddare som hon lånat över natten

     

Av Elin fajersson - 25 augusti 2014 09:00

jag och tyra vaknade idag runt 7.30 sen låg vi kvar i sängen i ca 1 timme och mös, det är det bästa jag vet att ligga och krama henne och klia henne hihi:) nu har vi precis ätit frukost och nu tittar vi på barnprogram och leker lite emellanåt :)

Simon han är och provjobbar idag, han har ju inte jobbat på ca 2 månader pga av hans rygg, så vi får se hur det går idag, hoppas inte att ryggen blir värre nu bara:/

jag vet inte vad jag och lillan ska hitta på idag faktist, vädret håller uppe så det blir nog en promenad senare iaf! 


Av Elin fajersson - 23 augusti 2014 15:21

Nu blir det fika, Emma har gjort en sjukt god blåbärspaj!:)

Av Elin fajersson - 23 augusti 2014 11:28

Godmorgon på er! 

Simon han stack iväg redan vid 7 i morse, idag är det fiske tävling så jag och tyra ska hem till emma nu och vara där hela dagen, vi ska laga tacos och umgås, även emelie och diana kommer dit senare, ska bli mysigt!:)

men måste ta på tyra nu, ska ta bussen dit så lamt, inte åkt buss på flera månader:/ vill ha mitt körkort nuu! 


Av Elin fajersson - 22 augusti 2014 17:33

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har däremot bokat handledarkurs till körskolan ÄNTLIGEN! och sen tagit en kaffe hos emelie sen blev det en sväng hem till petra där emma och barnen var:)

Nu är vi hemma och har ätit lite och jag har lagt tyra för att vila en stund, för snart ska jag börja tvätta! ska starta någon film ikväll men måste se om man hittar någon först, alltid lika jobbigt att komma på filmer! 

Av Elin fajersson - 22 augusti 2014 12:01

Spelas på repeat här hemma nu! så bra


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards