elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 21 augusti 2014 17:18

Innan idag så stack jag, emma och emelie till espresso house och fikade och snackade skit! och ungarna fick vara hemma hos grabbarna:) trevlig dag har det varit!

 

Av Elin fajersson - 21 augusti 2014 09:24

Godmorgon!

vaknade 8.20 av att emma skickade sms och skrev att dom var på väg, vi skulle passa alicia och keyla idag klockan halv 9, så nu har vi fullt ös här hemma haha, vilken underbar start på dagen:)

 

Av Elin fajersson - 20 augusti 2014 18:24

Idag har vår lilla tjejja blivit 9 månader! stanna nu tack nu är det bara 3 månader kvar tills hon blir 1 och dagis och jobb börjar igen:/

idag har vi varit och fikat hemma hos simons farmor och kom precis hem. annars har vi inte gjort ett smack idag, jag har damsugat lägenheten och simon har plockat lite, men nu blir det käk och sen upp till emelie och ta en kaffe, sen är klockan så mycket att det är dags för nattning sen ska vi kolla på film innan läggdax :)

 

Fun

Av Elin fajersson - 19 augusti 2014 18:40

Det har varit jätte mysigt att vara på badet idag, tyra älskar ju att bada så det blev en hel del bad, och lite fika emellan:) det tog på krafterna både jag och tyra är dödströtta efter dagen men det är det värt:)

             

Av Elin fajersson - 19 augusti 2014 13:12

Nu ska jag och emelie snart åka till sannarpsbadet och möta upp emma och petra vi ska bada med alla ungar haha det blir tyras första gång på sannarp eftersom dom har renoverat där ett tag nu:) så det ska bli roligt! 

Fy vilken blåst det är idag går ju knappt att vara ute haha..

ska packa klart väskan nu sen ska vi börja köra:)

Av Elin fajersson - 18 augusti 2014 14:50

     

:)

Av Elin fajersson - 18 augusti 2014 12:42

Idag gick jag upp vid 10.30 sen gick jag och tyra upp till emelie och tog en kopp kaffe och barnen busade lite:)

Nu vilar tyra middag och jag sitter och slappar vid datan och simon vid tvn, ska snart göra mig lite i ordning, ta på mig kläder iaf haha, ska åka och köpa en Ryggsäck till tyra som hon ska ha sen på dagis, och sen ska jag möta upp emma och jenny och ta en fika:)


Av Elin fajersson - 17 augusti 2014 20:32

Vilken dag vi har haft, lämnade av tyra och sen åkte vi ut till sjön och det spöregnade precis hela tiden haha men det har varit super mysigt endå:) man behöver umgås utan barn åxå ibland:) men alltid lika mysigt att komma hem och krama om sin älskling sen<3 

lånade simons regnkläder idag men blev genomblöt endan in till underkläderna:/ mindre mysigt men nu har jag tagit en varm dusch och hoppat i mjukis kläder och ska äta lite gott och kolla film, mysig söndag! 

Godnatt 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards