elinfajersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin fajersson - 28 juni 2012 11:27

Godmorgon på er! nu har jag vaknat för en stund sen, ska nämligen iväg och jobba sen 14-21 uhh lång dag :S men iaf igår va vi på gekås hittade ganska mkt fint där speciellt till hemmet lite fina inredningssaker åså sen i kläd väg hittade jag inte så mkt köte 2 tröjor typ :P när vi kom dit så verkligen spö regnade det så jävla typiskt blev alldedes blöt :( men sen på hem vägen va det sol och varmt haha även idag är det fint väder tycker jag! sitter och käkar dumle nu till frukost haha nyttigt och bra usch haha ska göra i ordning lite kaffe nu och en ordentlig frukost så jag orka med att jobba sen .                Min frukost:)

Av Elin fajersson - 27 juni 2012 15:25

har äntligen slutat jobba, nu drar jag natta simon å jojje till gekås och trängs bland alla tjuriga kärringar haha :)

Av Elin fajersson - 26 juni 2012 22:43

Nu när jag kom hem från jobbet så va det alldedes tomt i vardagsrummet :( dom köpte soffan idag ! det känns som man är nyinflyttad igen konstig känsla , men vi får det säkert fint och hemtrevligt snart igen:) fan klockan är mkt redan och vi ska se ettg avsnitt criminal minds nu och sen sova vi har ju fått flytta in x boxet i sovrummet nu , tänker ju inte sitta å glo på tv på trä stolar haha D Godnat iaf så hörs vi i morron igen.  

Av Elin fajersson - 26 juni 2012 13:00

har lagt upp en annan låt av macklemore innan och här kommer en till han är så bra får rysningar av tanken att han sjunger om hans egna erfarenheter såå bra!! 

Av Elin fajersson - 26 juni 2012 12:06

godmorron! nu är det snart dax för jobb igen jobbar 14-21 hoppas det går fort. dricker just nu mitt morgon kaffe för att piggna till ska snart gör i ordning lite frukost och sen diska upp lite här hemma sen är det dax att gå till jobbet. i morgon ska vi till gekås det va länge sen vi var där så det blir en sväng dit efter jobbet får se vad man hittar för skit där haha kommer alltid hem med en massa som jag egentligen inte behöver haha.. men vi ska kolla lite på inredningen dom brukar faktist ha ganska fina grejer där! jag längtar tills i morron då får vi besked om en sak så vi håller tummarna nu hihi :) 

Av Elin fajersson - 25 juni 2012 19:26

Nu har det vatt folk här idag som tittat på soffan och dom va väldigt intresserade och skulle höra av sig ikväll men så säger dom alltid haha men nu hoppas vi att vi blir av med den så vi kan köpa en ny :) annars då det regnar för fullt och jag börjar bli hungrig så ska laga något att äta sen ska vi kolla på tv all night long :) 

Av Elin fajersson - 25 juni 2012 13:39

Nu har jag äntligen jobbat klart denna helgen, är helt slut så det ärskönt att vara ledig idag, men skulle behöva några dagarns ledigehet men ikke ska jobba i morron fram till fredag igen :S jaja piss vädret håller i sig ennu . man har ingen ork eller lust till att hitta på ngt bara vara inne å slappa men jag blir så rastlös när jag är inne:S jaja jag skulle bara säga hej :D vi hörs lite senare igen :) en fin låt med beyonce ofc!  

Av Elin fajersson - 22 juni 2012 13:37

regnet öser verkligen ner och nu hade jag tänkt att gå mot jobbet fyfan stackars alla midsommar firande idag haha !   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards