elinfajersson

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Elin fajersson - 20 juni 2012 20:14

Nu ska vi alldedes strax åka å hämta emma så ska vi åka till gullbrannstorp och fixa vårt hår hihi spännande hoppas det inte blir för mörkt nu bara och att hon är duktig:) herregud vi kommer inte vara hemma förrens vid 12 tiden antagligen usch,, sen ska jag upp tidigt i morron bitti för att fixa ett ärende istan min sista sov morron åxå kul:( men men jag lägger antagligen upp bilder på håret i morron för att det blir så sent så jag kommer säkert att lägga mig direkt när jag kommer hem igen ! 

:)

Av Elin fajersson - 20 juni 2012 14:29

Nu ska jag snart börja gå mot jobbet och mötta natta :) idag blir det favvo jeansen och en top :)     

Av Elin fajersson - 20 juni 2012 12:51

Fan vad fint  väder det är idag , kul att sommaren kommer nu när jag ska börja mitt vik på fredag jaja så är det . idag ska jag in till stan och möta natta och linda vi ska käka kina mat natta va sugen på det idag så så blir det . sen ikväll så ska jag fixa mitt hår, hoppas jag blir nöjd!! bilder kommer då:) herregud vad tiden har gått fort nu är snart sommaren över känns det som :S och jag fyller 22 nu på fredag och min födelsedag och midsommarafton ska firas på jobbet haha kul! nehepp nu ska jag ställa mig och diska sen ska jag börja göra mig i ordning . så ha en bra dag i det soliga vädret det ska jag jag ska njuta av mina sista lediga dagar nu :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards