elinfajersson

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Elin fajersson - 14 juni 2012 18:31

 Dagen har spenderats på busfabriken idag med Emma & Alicia ganska skönt att vara där innan alla slutar jobba för det va knappt några där alls :) hon är så söt hon älskar att hoppa på studsmattorna( jag med )  haha . nu ska vi bara ta det lungt har precis gjort varma mackor och stoppat in i ugnen sen ska vi bara kolla på criminal minds hela kvällen antagligen :) i morron ska jag följa med emma på en grej vid halv 11 sen börjar jag att jobba kl 15 så i morron blir det nog ingen uppdatering alls! men här kommer det lite bilder från dagen, hehe mkt barn bilder har det blivit nu men men hon är så sööt! -Elin-       Fika paus mellan allt busande!    måste till frisören och fixa håret med nu snart! 

Av Elin fajersson - 14 juni 2012 10:58

Har precis satt på nårra koppar kaffe nu, det kan behövas haha måste vakna till lite , sen ska jag hoppa in i duschen får se vad som händer idag jag och emma pratde om att åka till busfabriken med alicia så får se om det blir så! men men jag uppdaterar lite senare igen , ska ta en cigg och en kaffe nu å ringa Emma ! -Elin-

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards