elinfajersson

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Elin fajersson - 7 juni 2012 20:55

sådär ja då har man nog fixat en köpare till vår soffa eller rättare sagt JAG fixade det hahaha :D simon har lagt ut den på blocket för ett tag sen, folk ringde å va intresserade men sen blev det inget mer med det, så la jag ut den på fb idag å nu på söndag kommer en kvinna som ska titta på den :) käns sorligt att sälja våra grejer som vi köpte till vår första lägenehet faktist, men det kommer bli fint här sen med så:) vårt bord har vi ju hämtat med nu så fint såå:) nu ska jag gåå och ta en stor kopp te igen för att lena halsen lite ha det bra<3 Bästa teè och självklart en massa honung ;)Vår soffa:) även soffbordet är till salu om ngn är intresserad?? :)    
































Av Elin fajersson - 7 juni 2012 14:06

uhhh i still feel like crap:S halsen gör ont ännu mer än vad den gjorde igår! har nyss ätit en ordentlig frukost älskar äta gott när man är ledig :) sista dagen som jag är ledig idag i morron ska jag jobba 7-14 så det är najs, måste hitta kläder tills på lördag med haha annars får simon panik om jag ite har ngt att ha på mig men jag ska nog hitta ngt har ganska mkt nytt så får se vad det blir , men vart fan tog värmen vägen??? jag som köpte nya shorts men inte fan har jag kunnat andvända dom ennu buhu! wie är så glad annica och marcelo från BB har startat upp sina bloggar nu haha vilken blogg nörd jag är :S är lite smått uttråkad men känner inte för att hitta på ngt heller jag vill bara bli frisk! så vi hörs senare igen Pussar .v.

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards