elinfajersson

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Elin fajersson - 12 juni 2012 21:03

jag förstår inte riktigt varför jag är så trött idag, har vatt det nu på sista tiden tycker jag haha. men jag och simon ska kolla på några avsnitt vänner till sen blir det nog sängen för våran del. i morron så ska jag nog åka till emma och alicia och hitta på något skoj emelie kanske följer med åxå. hoppas det blir lika fint väder som idag så vi kan vara ute kanske köpa med oss lite fika och sätta oss och snacka lite skit kanske:) jaja det va allt för idag vi hörs i morgon igen Sov så gott! .v.

Av Elin fajersson - 12 juni 2012 15:46

idag har emelie varit här på en fika sen bestämde vi oss för att åka in till stan och titta lite i affärer och äntligen hittade jag ett par vita byxor , jag kommer tyvvär inte i mina gamla hahah . också hittade jag en fin tröja med :) sen blev det en kaffe inne istan med,  väldigt trevlig dag . + att vart fan kom värmen ifrån?? najs!   tröja Bik bok. Byxor cubus! 

Av Elin fajersson - 12 juni 2012 11:15

Klirr i kassan skatten har kommit fyfan vad skönt!! nu blev jag helt plötsligt väldigt shopping sugen haha, just nu sitter jag och kollar på top modell ett väldigt gammalt avsnitt dock, ska snart hoppa in i dushen å gå ner till kiosken och köpa cigg sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag rikitgt men sitta inne vill jag inte göra iaf . men vi hörs senare.

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards