elinfajersson

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Elin fajersson - 4 juni 2012 19:50

herregud vilken helg det har varit , i Fredags så va nårra från klassen hemma hos lotte å grillade å drack lite sen åkte vi in till stan å tog nårra öl på harrys men ville sen dra vidare då hamnade vi på b&b där jag inte vatt på evigheter fick tillochmed gå in Vip före i kön och slapp betala :P ulrika känade ägaren åså det va najs :) men fan med folk där va väldigt roligt! :) sen dagen efter så skulle vi upp tidigt jag och simon skulle köra endan ner till ystad och hämta ett bord så det blev bara 5 timmar sömn den natten + att jag va bakis:S men men vi kom hem igen vid halv 8 på kvällen , å då började dom spela det va ju ab festivalen precis utanför här så jag kunde inte sova men men jag somnade vid 12 tiden å skulle upp och jobb kl 8 i 12 timmar:S så denna hlegn har vatt lite jobbi hah mne men jag har ju sommarlov nu så det är ju skönt :) idag har jag inte gjort ett skit typ bara städat lite smått här hemma å lagat lite mat:) simon han håller på och målar om balkongen så där blir fint :) ajja här kommer lite bilder från helgen ! Emma och jenny:)jenny och jag på harrys :)och alex och emma:)början på kvällen hemma hos lotte;)       

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards