elinfajersson

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Elin fajersson - 18 juni 2012 22:20

Har haft en väldigt trevlig dag idag var först hemma hos mamma och åt lunch med emma å alica sen gick vi ut och lekte lite med alicia tills det började spö regna haha ovanligt! sen gick jag hem och åkte sen till natta vi som skulle mini golf idag men vädret blev ju som det blev så jag åkte hem och tittade hur dom hade fått det i sitt nya hus/lägenhet jättge mysigt jag vill åxå flytta:( har även bokat både klippning och slingning till mig och emma på onsdag så nu ska vi bli fina i håret:) är så trött på mitt blekta slitna hår:S så hoppas jag blir nöjd. jahopp annars har jag inte gjort så där mycket mer idag. hörs i morgon Godnatt Godnatt -Elin-

Av Elin fajersson - 18 juni 2012 11:20

Godmorron på er! :) nu har jag precis dragit på mig lite kläder och ska snart möta upp emma vi ska hem till mamma och äta lite sen när simon kommer hem ska vi möta upp lite vänner för minigolf om vädret tillåter det:) men nu ska jag gå. idag har jag på mig mina nya jeans ÄLSKAR DOM! och en tröja från serious sally!     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards