elinfajersson

Alla inlägg under september 2014

Av Elin fajersson - 12 september 2014 12:03

Hela morgonen har gått åt att städa typ.. inte så rolig start på dagen men det måste ju också göras.

ska snart ta på mig lite kläder och möta upp natta och hampus vi har ju inte setts på väldigt länge nu:/ 

Sen i eftermiddag så blir det nog en sväng till simons pappa:)



Av Elin fajersson - 11 september 2014 16:54

Idag har vi haft lite och göra direkt när vi vaknade så åkte simon till sin läkare och sjukgymnast sen var vi tvugna att åka köpa nytt täcke till mig, sen åkte vi ut till haverdal och tog en promenad i skogen, sköönt!

sen åkte vi vidare till barnvagnshuset för att kika på en sulky vi vill göra oss av med vår trille och skaffa en lättare vagn, men hittade ingen som föll oss i smaken direkt, så får avvakta lite och se:)

Nu står simon och lagar mat och jag busar med skrutten med undantag för bloggandet:)

Jag är sjukt trött idag tyra vaknade strax efter 7 och jag har fortfarande virus i kroppen så nog därflr jag känner mig så trött:/

Av Elin fajersson - 10 september 2014 19:11

Gokväll på er :)

Har haft en trevlig dag med simon och emma, vi gick till en lekplats på fyllinge och tog med kaffe och fika och sat där och snackade om allt mellan himmel och jord!

Har åxå även ikväll beställt lite nya bilder för framkallning behövs att göra lite då och då så det inte blir 100 tals åt gången, håller på att fylla tyras egna album med bilder och sen har vi även vårt album och sen är det dax att byta ut bilderna vi har i vår fotovägg eller fylla på med bilder :)

Har sån jäkla huvudvärk ikväll men snart är det dax för tyra att lägga sig sen ska vi kolla på PLL och mysa tills sängen kallar:)


Av Elin fajersson - 10 september 2014 10:56

vi har precis gjort oss i ordning vi ska hem till emma idag, vill komma ut en stund å vi går väl till någon lekplats eller något, tyra hon har inte sovit heller så hon är lite gnällig så förhoppningsvis så somnar hon i vagnen sen:)

vilken seg morgon det har varit, kallt ute och man har bara velat ligga i soffan sen man kom upp haha, men ska bli skönt att komma ut nu en stund:) hörs sen igen 


Av Elin fajersson - 9 september 2014 12:55

Rotade i garderoben och hotade mina älskade jeans så dom åkte på idag:) nu sticker vi och vecko handlar

Av Elin fajersson - 8 september 2014 15:09

Usch kände mig krasslig när jag vaknade idag ont i halsen och lite mer trött i kroppen:( så har handlat strepsil och dricker enchinagard och får hoppas att inte en förlylning slår till, det har jag inte lust med alls nu:(

Det blev en liten sväng hem till emma idag för en fika, mamma var där idag med och hälsade på:)

 

Av Elin fajersson - 7 september 2014 19:47

Vi har haft en jätte mysig dag idag, tyra tyckte det var roligt att titta på djuren och leka på lekplatsen. simon filmade lite idag och vips så fick vi på filmen när tyra kröp för första gången så roligt! även fast det bara var några steg:)här kommer massor av bilder från idag.

                                         

Av Elin fajersson - 7 september 2014 13:34

Vi bestämde oss för att åka till Ängelholms djurpark idag så jag bakade kladdkaka och bryggde en kanna kaffe så nu är vi på väg till Emma och Johan sen åker vi:) ska bli mysigt att gå runt och titta på djuren!
Nu när vi kom till vår parkering så stig det en bil men en liten hund i utan nervevade rutor och tyckte den flåsade lite mycket, Simon han försökte få tag i ägaren av bilen men utan resultat så vi fick ringa polis vi hade varit där i 15 min, men vi visste inte hur länge den suttit där innan vi kom, det blir jävligt varm i en bil nu även om det inte är högsommar!! Hoppas det löser sig iaf!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards