elinfajersson

Alla inlägg under september 2014

Av Elin fajersson - 27 september 2014 10:52

Godmorgon!

har precis kommit ner från emelie vi tog en vända yatzy sen skulle hon in till stan och shoppa, det lät frestande men jag får vänta tills helgen är över för idag ska vi på kalas, vi ska fira både emma och mamma idag så det ska bli roligt, så ska hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning:)


Av Elin fajersson - 26 september 2014 14:30

 

Av Elin fajersson - 26 september 2014 13:13

Nu har jag kommit hem från blodcentralen har varit och gett blod idag, jag har varit blodgivare sen 2012 men har haft ett uppehåll eftersom jag varit gravid och fött barn. men nu är det igång igen. gör ni det åxå!:)

ska om en stund till laholm för att fira simons systerdotter som fyllt år i veckan:)

   

Av Elin fajersson - 25 september 2014 15:57

Vi kom precis hem efter en skön promenad uppe på galgberget, det är lite varmare idag än vad det varit dom senaste dagarna men endå skönt och inte för varmt:) Nu blir det middag och sen ska jag plugga lite teori igen..

           

Av Elin fajersson - 24 september 2014 15:48

Kom precis hem från emma, vi drack kaffe och emma hade baka lime paj så jäkla god är den! fan vad glömsk jag är när jag kom innanför dörren 15.30 så kom jag på att jag bokade tvätt tid 14-18 idag opsie men sprang snabbt ner och slängde i 2 maskiner tur jag kom på det:)

Tyra sover i sin vagn och vi ska ta och äta lite nu, det är regn väder idag så det har verkligen blivit en inne dag:/

 

Av Elin fajersson - 24 september 2014 09:48

Idag klev jag och tyra upp vid 7 pigga som 2 lärkor haha, jag har precis duschat och ska nu ta och somna tyra så hon får vila en stund! sen kommer simon hem från jobbet strax efter 11 och då ska jag hem till emma på en kopp kaffe hon fyller nämligen 28 idag Grattis!! både emma och mamma ska firas på lördag så det blir inget firande idag..

Åh en bild på mig och emma och våra töser i magarna<3

 

Av Elin fajersson - 23 september 2014 13:59

Nu har vi kommit tillbaka från optikern och jag hade inga fel alls på synen så nu kan vi skicka in den och invänta körkorts tillståndet:)
Är hemma hos Emelie nu och dricker kaffe och ska ta en vända yatzy haha:)

Av Elin fajersson - 22 september 2014 13:10

Nu har vi kommit hem från bvc, tyras 10 månaders kontroll, det gick jätte bra hon frågade olika saker om hon kan pincett greppet, slå leksaker mot varandra ta sig fram och ställa sig mm och allt kan hon så det känns roligt :)

Hon vägde nu 9095 kg och var 73,5 cm lång! hon följer sin kurva som hon ska:)

Så ruggigt det är ute idag äntligen har hösten kommit och jag hoppas det fortsätter nu:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards