elinfajersson

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Elin fajersson - 14 september 2014 18:06

Efter middagen idag så frågade Emelie om jag ville följa med ut en stund, och det ville jag så vi tog på oss och gick ut till en lekplats en stund så barnen fick leka av sig, dock så fick Tyra bara sitta i gräset men det tyckte hon var roligt endå nu när hon vet hur man ställer sig upp själv:) så nu har vi fått ännu mer frisk luft så vi somnar ordentligt ikväll!

Av Elin fajersson - 14 september 2014 13:21

Nu är vi klara och har lagt vår röst känns bra! sitter och gör lite körkortstester på nätet just nu och det går väl sådär haha.. men det är bara till att fortsätta! :)

 

Av Elin fajersson - 14 september 2014 08:46

Godmorgon! 

Idag har vi några ärenden istan, så vi ska ta det lite lungt nu på fm, jag ska upp och ta en kopp kaffe hos emelie nu sen ska jag sätta mig och plugga lite teori, sen efter tyra sover middag så ska vi gå in till stan och rösta och lite annat som ska fixas! 

Usch tyras utslag börjar sprida sig mer och mer, hon har fått mer på ben och armar nu med:( får ta och ringa 1177 och höra med dom vad dom tycker, jag antar att det är höstblåsor men man vet ju aldrig, har sökt på nätet på både vattkoppor och svinkoppor men ser inte rikigt ut som det men jag vet inte.. hoppas det försvinner snart!


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards