elinfajersson

Alla inlägg den 29 september 2014

Bad

Av Elin fajersson - 29 september 2014 21:15

Åh så trött jag är ikväll:/ har varit lite frusen idag så jag och Tyra tig ett kvällsbad och nu har Tyra somnat på Simon så hon ska snart läggas i sin säng och vi med ska bli sköönt!
Idag ploppade även Tyras ena framtand upp så nu har hon hela 5 tänder:) ser ut som den andra framtanden kommer snart med hihi sötis!:)
Nehepp nu säger jag godnatt måste vara pigg för att strosa på stan med Emma och tjejerna i morgon :)

Av Elin fajersson - 29 september 2014 16:39

Nu är vi hemma efter en massa spring i butiker, men så nöjd med allt vi hittat till tyra, den blev blev både bodys tröjor byxor och några tjocktröjor, en helt ny garderob nu:) och i morgon ska jag in för att titta kläder till mig behöver massa nyss jag med!

 


Av Elin fajersson - 29 september 2014 13:46

Nu kom simon precis hem,och nu ska han bara äta lite snabbt sen ska vi gå in till stan. idag ska vi köpa nya kläder till tyra, hon har växt ur sina kläder, så nu behöver vi större storlekar, nu börjar hon ju snart på dagis med så det blir nog lite mer dagis kläder dock.. 

emelie hon bjöd på lunch idag så skönt att slippa käka macka nu innan man sticker in haha:)

nehepp nu ska jag packa väskan, hoppas man hittar massa fint nu till henne:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards