elinfajersson

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Elin fajersson - 7 september 2014 19:47

Vi har haft en jätte mysig dag idag, tyra tyckte det var roligt att titta på djuren och leka på lekplatsen. simon filmade lite idag och vips så fick vi på filmen när tyra kröp för första gången så roligt! även fast det bara var några steg:)här kommer massor av bilder från idag.

                                         

Av Elin fajersson - 7 september 2014 13:34

Vi bestämde oss för att åka till Ängelholms djurpark idag så jag bakade kladdkaka och bryggde en kanna kaffe så nu är vi på väg till Emma och Johan sen åker vi:) ska bli mysigt att gå runt och titta på djuren!
Nu när vi kom till vår parkering så stig det en bil men en liten hund i utan nervevade rutor och tyckte den flåsade lite mycket, Simon han försökte få tag i ägaren av bilen men utan resultat så vi fick ringa polis vi hade varit där i 15 min, men vi visste inte hur länge den suttit där innan vi kom, det blir jävligt varm i en bil nu även om det inte är högsommar!! Hoppas det löser sig iaf!

Av Elin fajersson - 7 september 2014 10:28

Idag ville tyra starta sin dag redan vid 7 men det gjorde inget både jag och simon var pigga och utvilade så vi låg kvar i sängen och mös med tyra innan det var dags att gå upp och inta lite frukost! 

jag har precis suttit och fyllt i hennes bok för det har hänt en massa sen sist jag skrev, idag började hon klappa händerna och förra veckan började hon vinka. hon kryper inte ännu men hon ålar sig fram fort som fasen går det åxå haha..

Solen är uppe idag med och enligt smhi så ska det bli 21 grader och sol idag, så vi skulle hitta på något med emma och johan idag, får se vad vi gör, får passa på att ta vara på vädret iaf, tyras förkylning är fortfarande detsamma, snorig och lite hostig men ingen feber!


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards