elinfajersson

Alla inlägg under september 2014

Av Elin fajersson - 21 september 2014 19:33

Idag har varit en väldigt mysig dag, vi allihopa åkte till lagan och fick en jätte bra plats där det fanns ett skjul där vi kunde ha barnen medans det regnade. tyvärr fick ingen av oss någon lax men det var roligt endå:)

sen när vi kom hem slängde vi oss lite mat snabbt för klockan 17 skulle vi vara hos mamma som fyller år idag, lotta hade bakat en god tårta och mormor hade bakat kaka, så nu är vi måttligt mätta och somnar vilken sekund som hellst. så vi ska lägga oss med så fort tyra somnat! 

åh jag har inte tagit några bilder hemma hos mamma idag tråkigt nog, men det blev 2 sketna mobil bilder från lagan!

   

Av Elin fajersson - 21 september 2014 09:29

Godmorgon!

vi kom hem ganska sent igår, jag och tyra var hemma hos emma för killarna fiskade, så vi är lite trötta idag, och det är så typiskt att det regnar idag för idag är det gratis fiske i lagan så vi hade tänkt och sticka dit och ha med oss fika och vara där hela dagen, men pga av att det regnar så får vi stanna där en stund bara, för ungarna kan inte vara nere på marken och leka nu när det regnar:/ så vi får se hur länge dom vill vara där, vi ska köpa med oss något att fika på endå och hoppas att det blir uppehåll en stund iaf :)


Av Elin fajersson - 20 september 2014 13:24

Grattis vårt älskade hjärta på din 10 månaders dag<3

   

Av Elin fajersson - 19 september 2014 12:01

Vi har haft lite telefon samtal och annat som skulle fixas idag blandannat så var vi försenade med att skicka in papprerna om tyras dagis så det är gjort och alla inkomstuppgifter som skulle skrivas in å skit.. så jävla meckigt att vad man än ska göra så ska allt vara så komplicerat! Sen har jag även bokat syn undersökning på tisdag så jag kan få börja köra ordentligt, måste ju ha en nytagen undersökning innan man kan få hem körkortstillståndet!


Av Elin fajersson - 18 september 2014 15:39

idag efter simon släppt av mig och tyra istan och jag hade gjort mitt så gick vi och matade ankorna sen gick vi och gungade i pippi parken under tiden jag väntade på emma johan och simon, sen gick vi alla till pippi parken igen så barnen fick leka av sig, så det har blivit mycket bus lek idag och mycket frisk luft:)

     

Av Elin fajersson - 18 september 2014 08:50

Godmorgon! 

tyra låg och pratadde i sin säng redan vid 6.30 och då fick hon komma över till mig och där låg vi och höll om varandra och slumrade till lite då och då till 7.30 så mysigt!! 

vi har ätit  frukost nu och om en stund kommer simon och hämtar oss, jag har ett ärende inne i stan idag och simon han ska åka till sin sjukgymnast och sen ett läkarbesök, så jag och tyra tar en promenad tillbaka från stan sen, så det ska bli skönt! 


Av Elin fajersson - 17 september 2014 19:51

Nu ska jag natta tyra, och emelie kom ner som en räddare i nöden med lite choklad som jag ska snaska i mig när vi kollar på PLL är så jävla sugen :)

 

Av Elin fajersson - 17 september 2014 14:11

hello:)

har precis kommit innanför dörren, jag och simon tog en promenad in till stan vi skulle handla födelsedags presenter till mamma och emma så nu är det gjort, och sen har vi kikat lite i butikerna på inredning, åh vi vill att tiden ska gå snabbt så vi kan flytta in i huset:)

Nu ska vi börja på maten, Tacos blir det idag, sitter alltid fint när man är hungrig! 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards