elinfajersson

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin fajersson - 7 juni 2014 11:21

Detta kom jag hem med igår från väla, mest överdelar och såklart inga svarta jeans.. men hittade ett par jätte ljusa som fick följa med hem iaf:)

nu är jag redo för sommaren jag med:)

    

Av Elin fajersson - 6 juni 2014 19:31

Nu är vi äntligen hemma från väla, det blev lite stressigt eftersom dom stängde klockan 18 idag:/ men vi hann med att handla lite endå:) är så sjukt trött i huvudet och kroppen nu så vi ska bara laga något snabbt att käka sen ska vi ta det lungt resten av kvällen och lägga oss tidigt idag!

hörs i morron 

Av Elin fajersson - 6 juni 2014 11:34

Blev inget gym idag:/ kom dit och det var stängt nationaldagen idag ju..

Så nu sticker vi till väla, så här ser jag och tyra ut idag, tyra är söt i en klänning från lindex:)

   

Av Elin fajersson - 5 juni 2014 20:33

Åh vi har ju som sagt en väldigt kräsen liten dam här hemma när det kommer till nappar, från det att vi började ge henne napp så har det bara passat med MAM nappar, vi testade typ alla nappsorter men kom fram till att MAMs nappar var dom enda hon tog, dom med rak napp, har tagit bild på nappen till vänster. men dom var bara fram till 6 månader så det var dax att köpa nya, Så idag då hittade vi bara dessa nappar med någon jäkla bulle på haha alltså rund napp som var från 6+ mån så dom tog vi och tänkte att det är ju samma märke så det borde bli bra, men hon klöks av dom när hon får dom i munnen?? och gör grimaser och spottar ut den igen..

hittar inga raka nappar som är +6 i affärer här.. bara på nätet:/ men men går försöka att vänja henne annars får vi väl ta och beställa från nätet annars då, känns så onödigt så många nappar man har köpt och inget har dugit åt henne.. vilken kräsen liten dam hon är! 

 

Av Elin fajersson - 5 juni 2014 17:34

Nu har simon åkt ut till havet för att fiska lite med kamil i detta jäkla väder usch regn,åska och blixtrar.. mycigt att vara ute med båt i havet då:)

och tyra hon sover uppe i sin säng och jag har lite egentid, slösurfar och längtar tills ddet ska bli morgon..

Först träning i sin ordning sen blir det väla för shopping, fick skatten idag och helt plötsligt behöver jag en massa nytt i garderoben:) iaf ett par svarta jeans mina favoriter har gått sönder..

lite kluven nu när jag tränar så går jag ju självklart ner i vikt så vet inte rikigt hur jag ska göra med storlekarna, om jag ska klämma i mig i en storlek som är precis att det går att knäppa eller köpa bekväma som sitter bra nu? pust vilka ilandsproblem.. men inte så roligt att köpa byxor och sen blir dom förstora om några månader..

 

Av Elin fajersson - 5 juni 2014 15:20

Nu är dagens träningspass klart, körde 10 min på crossen och sen 20 min på roddmaskinen som uppvärmning Svettigt men härligt:)

Är hemma nu och har precis gjort mig en protein smoothie!

     

Av Elin fajersson - 5 juni 2014 10:53

igårkväll bakade jag bröd första gången jag gjorde det, det var ett Lchf bröd med hasselnötter jag tyckte det blev sjukt gott och jag har saknat att äta bröd till frukost, + att det var super enkelt att göra:)

Nu sticker vi till gymmet! 

 

Av Elin fajersson - 4 juni 2014 15:05

Fasiken vilken bra dag det blev på gymmet idag, både jag och simon kände oss opepp när vi skulle köra,,men det ändrades när vi satte foten inne på gymmet, det är så roligt att se när man gör framsteg, i början dog jag typ av att värma upp 5 min på crosstrainern men idag klarade jag utan problem 25 min i ganska bra motstånd, sen körde jag ben/rumpa och sen körde jag intervall i 18 min och även där utan problem UNDERBART! 

Sitter och dricker en protein smoothie och ska nu åka till mamma en sväng på en kaffe:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards