elinfajersson

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Elin fajersson - 21 juni 2014 21:40

Nu är vi klara för idag med allt, har handlat allt inför i morgon, och nu på kvällen har vi suttit på tyras rum jag och simon och bara beundrat vår lilla tjeja när hon leker, det är så roligt att se henne leka haha hon är helt inne i sina leksaker och pratar för fullt..

i morgon ska jag ge mig på att baka cheesecake för första gången får se hur det blir,

gästerna kommer inte förrens klockan 15 så kommer förmodligen inte behöva stressa som vi annars alltid får göra :)

Men nu ska jag natta tyra så nu säger vi godnatt.


Av Elin fajersson - 21 juni 2014 17:36

Nu har jag fått tillbaka min kamera med massor av bilder från vår midsommar, vi började dagen i skogaby hos barbro med kaffe och rabarberpaj och sen var det dax att gå ut och leta blommor och kvistar som skulle pynta stången, efter att midsommar stången blev klar så var det dans runt den:) och sen hade hon gjort mat till oss som vi åt med god aptit och så klart jordgubbar till efterrätt, efter mätta magar och en trevlig start på dagen så åkte vi hem och bytade om en snabbis för att sen åka och möta upp min familj för att sedan åka och fira midsommar på något ställe som jag har glömt vad det heter haha, där fikade vi på kaffe och nybakade våfflor och även där var det dans runt stången med sång m.m väldigt mysigt! 

Sen åkte vi alla hem till emma och åt midsommar mat och tårta och jordgubbar! fick alldedes för mycket mat i mig haha. dock så blev jag lite dålig efter all mat och socker, har ju inte ätit kolhydrater eller socker på väldigt länge, men skitsamma det är bara midsommar 1 gång:)

Här kommer massa bilder från min dag!

                                           

Av Elin fajersson - 21 juni 2014 10:15

Jahopp då vaknar man upp och mår bra i år igen dagen efter midsommar, känns skönt! frukosten är nere och träningskläderna är på och vi väntar bara in tiden så tyra ska sova för efter en liten tupplur så ska hon till mamma idag hon ville passa henne medans vi tränar en stund så det ska hon göra:)

jag ska lägga upp massa bilder från gårdagen men kameran har mamma hos sig så får blogga om midsommar senare helt enkelt..

det regnar idag men det gör absolut ingenting för idag ska vi putsa fönster och plocka lite hä hemma och handla inför morgon dagen jag fyller ju 24 i morgon hihi:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards