elinfajersson

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Elin fajersson - 2 juni 2014 19:48

Här kommer ett gäng bilder från idag, supermysigt och även vädret höll uppe, så det blev att fira utomhus. och barnen var jätte duktiga:)

                           

Av Elin fajersson - 2 juni 2014 16:12

Nu är vi klara för att fira alicias avslutning, meningen var att vi skulle vara ute och sitta på filt och fika alla nära och kära och höra barnen sjunga mm. men vädret tillåter nog inte det idag tråkigt nog:( inte lika mysigt att vara inne..:/men vi får se:)

     

Av Elin fajersson - 2 juni 2014 13:26

Ny har jag kommit hem efter en 4 km svettig promenad, fan vad varmt det är ute.. Gick inom Willys på vägen hem och köpte melon dom vi ska snaska på ikväll, ska nämligen på alicias avslutning ikväll :)
Nu sitter jag iaf och avnjuter ett stort glas vatten med citron!

Av Elin fajersson - 2 juni 2014 11:02

Har precis ätit frukost, vi kom upp tidag vid 9 tiden, och tyra var lite gnällig och märkte direkt att hon var trött, så jag åt lite occh sen somnade hon igen,, hon har börjat sova så dåligt om nätterna igen:/ från att vi brukar ge henne mat 2-3 gånger under natten så är det nu 6-7 innan man går upp:/ vet inte om det är tänderna som spökar på henne men hoppas det går tillbaka som vanligt igen.

Sitter nu och tittar på Kickstart med ida warg och sitter och klurar på om man ska ta sig ut på en liten promenad innan regnet kommer..

 

Av Elin fajersson - 2 juni 2014 11:02

Har precis ätit frukost, vi kom upp tidag vid 9 tiden, och tyra var lite gnällig och märkte direkt att hon var trött, så jag åt lite occh sen somnade hon igen,, hon har börjat sova så dåligt om nätterna igen:/ från att vi brukar ge henne mat 2-3 gånger under natten så är det nu 6-7 innan man går upp:/ vet inte om det är tänderna som spökar på henne men hoppas det går tillbaka som vanligt igen.

Sitter nu och tittar på Kickstart med ida warg och sitter och klurar på om man ska ta sig ut på en liten promenad innan regnet kommer..

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards