elinfajersson

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Elin fajersson - 10 juni 2014 20:30

Det här blev dagens köp, de svarta jeansen är dom jag ska klippa så får se hur det blir sen:)

 

Av Elin fajersson - 10 juni 2014 18:38

Nu är vi hemma efter en väldigt varm dag,jag gick från eurostop till emma och typ dog.. vilken jäkla värme, ska inte klaga men det var inte roligt när man hade för varma kläder på sig usch:( 

när simon kom och hämtade mig så åkte vi till eurostop för jag måste köpa ett par shorts, men hittade inga så köpte ett par jeans som vi ska klippa istället:) så gjorde jag för några år sen och det var mina favorit shorts, dock så kommer jag inte i dom längre haha så hoppas jag kommer trivas i dessa med. Köpte även ett par nya tränngstajts och en ny bh:)

har blivit lite besatt av  att inhandla träningskläder såå kul att träna när man har fina träningskläder på sig:)

väntar även hem ett par från gina som jag beställt:)

såg nu att det skulle bli regn i morgon, så typiskt när vi hade planerat att åka till något utebad och bada och sola i morgon:( 

Av Elin fajersson - 10 juni 2014 10:41

Idag har tyra sin byxdress från hm på sig!


   

Av Elin fajersson - 10 juni 2014 10:36

Nu är frukosten nere idag blev det lite plock, brödet är slut så måste ta och baka nytt snart:) men nu ska vi ta på oss lite och ta bussen till eurostop och sen gå hem till emma en sväng :)

 


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards