elinfajersson

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Elin fajersson - 16 juni 2014 19:32

vår dag har spenderats i fyllinge med emma, både jag och emma har varit tröttare än vanligt idag så vi har inte gjort så jätte mycket, vi gick ut till en lekplats så alicia fick leka lite iaf:)

åh jag längtar tillbaka till gymmet nu mår mycket bättre av rutiner och träning!

och likadant med att börja med övningskörningen får vi vänta med tills nästa vecka, finns inte tid till det nu i veckan, vi måste ta och tvätta soffan och sen är det mycket i helgen både midsimmar och min födelsedag så nästa vecka kickar vi igång med körning å bil å allt:) längtar!

     

Av Elin fajersson - 16 juni 2014 11:09

Godmorgon, natten har gått bra och tyra har inte vaknat mer än vanligt fastän hon inte är helt okej..gav henne panodil och host medicin innan läggdax igår:)

vi köpte öven nässpray till henne för koksalt är ju rena piss skitet!! hjälper inget alls! 

men men idag ska vi träffa emma + barn och hitta på något men vi vet inte vad vi ska göra dock så får se lite senare.. 


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards