elinfajersson

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin fajersson - 15 maj 2014 20:18

Gokväll:)

simon och tyra stack ut och fiskade efter maten innan.så då passade jag på att lägga mig i sofan och vila, vaknade precis och ska ta ett bad nu, fryser:/

efter gymmet idag så efter ett tag hemma så började det göra ont i min vrist på ovansidan, och nu efter några timmar så haltar jag, så ont gör det nu:( usch vet inte vad som har hänt, måste ha sträckt den eller något idag på gymmet.. aja hoppas det går öer nu snart för jag vill kunna ta promenader i helgen! 

nehepp nu ska jag hoppa in i badet innan simon kommer hem igen:)



Av Elin fajersson - 15 maj 2014 14:26

Det gick bra på gymmet idag, jag fokuserade på ben och rumpa idag, efter gymmet så åkte vi hem och intog lite mellanmål för att sen hitta på något ute i det fina vädret, men vi fastnade jag är svin trött:( så vet inte rikigt vad vi ska göra:/

Av Elin fajersson - 15 maj 2014 09:48

Dag nummer 2:) gym dax!

Mat

Av Elin fajersson - 14 maj 2014 19:13

Ikväll blev det kotlett,sallad och bulgur och hemmagjord sås, det bev sjukt gott som vanligt haha.:)

 

Av Elin fajersson - 14 maj 2014 15:27

Herregud vad skönt det va att få svettas och bli riktigt skakis haha, vi gymmade i ca 2 timmar och tyra va såklart med,hon kommer vara med varje dag och det gick jätte bra, hon satt i sin babysitter och tittade på folket som gjorde konstiga övningar, och skrattade åt mig när jag  hoppade hopprep haha:) vi kommer träna ons-fre för då är simon hemma, och sen kommer helgen och då är det så mycket folk där så det blir lite mer komplicerat att ta med tyra då.. men vi får komplitera dom andra dagarna med långa pw och lite hemmaträning:) 

efter träningen åkte vi inom babyproffsen och lämnade in vår vagn för en liten besiktning, den har blivit lite svår körd men det fixade som lätt genom att pumpa och smörja:)



Av Elin fajersson - 14 maj 2014 11:56

God morgon! Vi vaknade vid 9 idag och käkade frukost och hoppade in i tränings kläderna och nu är vi redo gör vårt första träningspass ska bli skönt:)

Av Elin fajersson - 13 maj 2014 19:26

Ikväll blev det blomkål och lite kokta morötter med kyckling till middag! och efter jag slängt i tvätten så tog vi oss ut på en pw i regnet, vi gick till andersberg och tillbaka:)

 

Av Elin fajersson - 13 maj 2014 16:12

Vilken dag, har ärlig talat inte gjort ett smack idag, har huvudvärk och tyra är gnällig, underbart:)

har suttit och tittat på programmet saknad av Missing people,vilket jobb dom gör!!

var även planerat att ta en lång pw idag men tyra somnade i min famn i 1 timma och såklart har det regnat från och till hela dagen:/så det blev inte av och nu kom precis simon hem så ska vi väl käka lite och sen klockan 18 ska jag tvätta en maskin tvätt, jag blev överlycklig när vi äntligen fick hem vår nya "tagg" så jag kunde boka tvättid igen,

har inte kunnat tvätta på ca 1.5 månad :/ har såklart tagit med lite kläder till emma och tvättat där. nu ska jag hålla hårt i denna brickan!:) har aldrig uppskattat att tvätta förrens nu haha:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards