elinfajersson

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Elin fajersson - 12 maj 2014 21:03

Gokväll

Jag och tyra har precis badat, hon älskar verkligen att bada, och man märker sån skillnad nu när hon blivit äldre hur hon leker i vattnet, hon plaskar med händerna snabbt ner i vattnet så det plaskar jätte mycket haha och kommer det i ögonen så tittar hon på mig precis som det är jag som skvätt vatten på henne hahah:) hon har precis fått ellas kitchen smoothie och jag sitter och käkar jordgubbs kvarg med annans i, nu blir det strax sängen för vår del eller ska natta tyra nu:) 

Godnatt

 

Av Elin fajersson - 12 maj 2014 17:10

nu har vi kommit hem från emma, simon hämtade upp oss som vanligt efter jobbet, det har varit en lugn och skön dag idag vi tog oss ut på en skön pw trots regnet, men det var uppehåll för det mesta:) och linnea och cornelia kom en stund till emma med hon växer så det knakar cornelia med:)

det var  så roligt jag och emma låg i sängen med ungarna så började alicia busa med tyra och keyla och dom skrattade så mycket åt alicia så sött, emma fick det på film med:) så roligt att höra dom skratta så<3

   

Av Elin fajersson - 12 maj 2014 10:11

Ja idag är det verkligenen GOD morgon , jag har haft en bra natt, jag vaknade i morse vid 05.40 och blev alldedes snurrig och tänkte vafan har inte tyra vaknat?? så jag gick upp och blev rädd att hon inte skulle andas men det gjorde hon såklart hon sov så sött i sin säng fortfarande så jag gick och la mig igen och efter en stund så vaknade hon, så hon sov alltså i sin säng utan mat i 8h!! när hon vaknade vid 6 så flyttade jag över henne i vår och gav henne mat sen somnade hon om till 8 igen:) känner mig verkligen utvilat nu:)

har precis käkat en god frukost och ska ta på mig kläder nu och åka hem till emma idag:)

så vi hörs senare igen!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards