elinfajersson

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin fajersson - 6 maj 2014 16:38

Nu har simon kommit hem från jobbet, men ska strax iväg igen han och kamil ska iväg och fiska i några timmar, och jag ska ut på en pw sen efter maten, lamt att det regnar dock:/ men men nu ska vi snart käka lite ikväll blir det tonfisk sallad:)

 

Av Elin fajersson - 6 maj 2014 12:38

Nu har jag och tyra kommit hem från gruppen och det var väl intressant idag men det mesta visste man ju redan:) men alltid roligt att komma dit och träffa andra mammor och pappor, och vi bestämde även att vi skulle träffas någon gång nu i sommar innan nästa träff, så jag fick allas mail addresser och ska fixa en fb grupp till oss så vi kan prata närmare där, roligt spreiellt när allaär i tyras ålder:)



Av Elin fajersson - 5 maj 2014 17:58

Nu har simon  kommit hem från jobbet, och mamma är här och ska stanna och äta med oss :) det är inte varje dag hon gör det haha:) det blir korv stroganoff och det ska bli gott, är vrål hungrig nu så längtar tills maten är klar.

jag och tyra badade innan skönt att ha det gjort med, brukar annars bada om kvällarna men veta tt jag kommer vara trött ikväll så lika bra det.

i morgon är det föräldrargrupp igen klockan 11 då ska vi prata om barnolycksfall! sen efter det så får det nog bli en promenad:)


Av Elin fajersson - 5 maj 2014 13:26

Idag tog vi en skön sovmorgon jag och tyra, vi gick inte upp förrens strax efter 10 :) tyra har precis fått gröt och nu ligger hon och vilar i sin säng, mamma skulle komma inom efter jobbet och lämna vitaminer till mig, får se o det hjälper mot min trötthet:/

annars ska vi nog inte göra så mycket idag, simon är och jobbar idag så idag är det bara jag och tyra som får underhålla varandra :)

sitter och tittar på Ellen degenres älskar henne, det är alltid roligt att slö titta på det programet när man har tråkigt,nehepp får väl gå och göra lite nytta nu, ska koka upp alla nappar och flaskor nu:)


Av Elin fajersson - 4 maj 2014 18:36

Denna var omtyckt av Tyra :) ska lägga på lite på gröten i morgon med:)

Av Elin fajersson - 4 maj 2014 17:38

Nu har vi kommit hem vi åkte till hjörnered och satte oss vid vattnet och bara tog det lungt, och busade med tyra och sen när hon somnade så fiskade simon lite och sen åkte vi inom knäred och körde runt lite och tittade vart simon lekte när han var liten:)

och nu är jag helt slut igen, fattar inte nu dom senaste dagarna har jag inte haft någon energi eller ork alls:( jobbigt, men nu ska vi käka lite och sen ska vi kolla på film!

           

Av Elin fajersson - 4 maj 2014 12:51

Nu har vi packat väskan och ska åka iväg till något mysigt ställe och ha med oss filt och ska bara mysa:)

skönt att bara åka iväg från stan och mysa med vår lilla skrutt:) jag har dock inte varit ute ännu och känt på vädret,men simon sa att det var ganska varmt så får lite på det:)


Av Elin fajersson - 4 maj 2014 10:44

Godmorgon:) vi har fortfarande inte gått upp ur sängen vi ligger och myser och Tyra övar på att sitta upp:) hon har sovit jätte bra i sin säng inatt hon sov från 22.30- 03 sen från 03-07.40 sen fick hon komma över till vår säng igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards