elinfajersson

Alla inlägg den 30 maj 2014

:)

Av Elin fajersson - 30 maj 2014 19:00

Nu är vi hemma igen efter en trelig eftermiddag i solen:) köpte med oss fika och satte oss i gräset och tog det lungt,väldigt skönt:)

sen satte jag och tyra oss på gräset utanför vår lägenhet och väntade hem simon, och nu är vi äntligen hemma och nu blir det mat.

Jusst det har glömt att skriva att tyra har helt plötsligt börjat sitta, igår när vi var i oskarström hemma hos nick så satte jag henne i gräset och där satt hon en stund och idag har hon suttit upp med:) man märker direkt skillnad när hon ligger och sitter, mycket roligare att sitta haha.

     

Av Elin fajersson - 30 maj 2014 14:25

oj har haft så bråttom sen vi vaknade vi käkade frukost sen direkt till gymmet, allt tar sin lilla tid när man har barn har vi märkt, så vi kom inte iväg idag förrens vid 12 så det blev bara 1 timmas träning.

Nu är vi klara iaf så ska vi möta upp magdalena, jenny och emma + barn så ska vi fika på pippi parken ska bli mysigt!

simon han tog ju tillfället i akt och åkte såklart och fiskade:) måste gå nu, hoppas att tyra somnar på vägen in annars får jag stå ut med en grinig tyra, inte så kul! :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards