elinfajersson

Alla inlägg den 24 maj 2014

paj

Av Elin fajersson - 24 maj 2014 20:09

Det blev en vända till laholm maria hade gjort en jätte god rabarberpaj och det kunde jag ju inte tacka nej till, så efter vi åkt där ifrån så tog vi en lång pw runt sjön i laholm på 5.5km så den pajen är borta igen haha:)

Nu håller vi på me mat, vi har alltid ätit kött,fisk och kykling och till det olika sallader men börja tröttna lite på att alltid äta samma, så vi ska testa på lite lchf ett tag, kanske inte slaviskt men utgå ifrån det iaf :) finns lite mer att välja på och lite godare recept;) ikväll blir det lax grattäng!


 tyra har varit lite gnällig idag och under promenaden ville hon inte ligga som man ska, utan får hon välja så ligger hon gärna så här:)

       

Av Elin fajersson - 24 maj 2014 13:33

Det blir att åka hem till faster maria och håkan en sväng på en fika nu, men först en liten tupplur!

idag har hon en söt liten jordgubbsklänning från lindex!

 

Av Elin fajersson - 24 maj 2014 12:36

Har precis ätit frukost, och det sämsta man kan göra efter är att slänga sig i soffan och slappa, nu har vi inte ork till något och vi bara sitter och tänker vad vi ska hitta på idag, vad finns det att göra? det ska ju snart regna så man kan inte åka ut och planera en hel dag ute.. men måste komma ut annars får jag huvudvärk och blir på dåligt humör haha..


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards