elinfajersson

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Elin fajersson - 26 maj 2014 21:17

Pust har haft ont i huvudet sen i eftermiddags,, simon tog en runda med tyra innan så jag fick vila en stund innan jag skulle börja med tvätten, så skönt nu när det är klart, tyra hjälpte till så det gick fort;)

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på i morgon, alla jobbar ju..jag och tyra får väl roa oss själva:)

behöver fixa upp vår balkong nu åxå skitigt som fasiken efter vintern så får se om man orkar i morgon, ska natta tyra nu sen ska jag hoppa i säng och kommer decka ganska så snabbt så godnatt godnatt:)


Av Elin fajersson - 26 maj 2014 15:56

Usch vilken dag det har varit.. hela dagen så har tyra varit lite konstig har skrikit jätte mycket, inget har hjälpt varken mat eller att jag bär runt på henne:/ men men vi åkte till emma för hon somnade i vagnen och dom små badade i deras pool på balkongen och då började hon skrika igen så jag tog upp henne och såg att hon var trött, så jag gav henne mat och försökte somna henne men så fort jag la henne ner så spände hon sig och blev alldedes röd och gall skrek:( och så höll det på hela tiden, hon skrek så hon inte fick luft, så jag  ringde simon och bad han hämta oss och köra upp oss till akuten, sagt och gjort, hela vägen dit skrek hon tills hon somnade av  utmattning på parkeringen, så vi fick komma in och träffa sköterskan och hon krev ner lite vad jag berättade, efter ett tag vi fick träffa läkaren, och då var tyra vaken och var som vanligt igen glad och pigg,(hon fick en panodil innan vi åkte)

men berättade då att hon skrikigt hela tiden och tagit händerna vid huvudet/örat varje gång, så han kollade allt och allt var bra, han sa att det kunde vara tarmvred, men det tror jag inte på:/

efter han gick och vi skulle ta på henne igen då började allt igen:/

känns surt att åka hem utan någon som helst hjälp eller något som lindrar henne..:( usch mitt lilla hjärta!

gör så ont i mig att se henne så:(

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards