elinfajersson

Alla inlägg under april 2014

:)

Av Elin fajersson - 10 april 2014 14:01

Nu har vi kommit hem från stan, vi har beställt våra tårtor som vi blev nöjda med så skönt, och emma har hittat klänning till keyla och ÄNTLIGEN hittade jag åxå en klänning som jag ska ha:) nu kan jag pusta ut lite mer och kanske istället börja njuta av att dopet börja närma sig..Sen blev det såklart en fika efter allt rännande, men nu kurrar magen så måste få i mig något lätt i magen. på sista bilden ser man så stor "lillan" börjar bli hihi<3 

       


Av Elin fajersson - 10 april 2014 09:08

Godmorgon! 

har precis fått på både mig och tyra kläder, och har ätit frukost om 1 timme ska vi möta emma i stan vi ska fixa tårtorna inför dopet och sen måste jag hitta klänning idag, får lite smått panik snart... !

så ser min dag ut just nu,  längtar hem till Walking dead sen haha helt inne i serien :)

 

Av Elin fajersson - 9 april 2014 11:51

usch vilken natt det har varit, jag har inte kunnat sova något alls känns det som, och vaknade upp med huvudvärk på det åxå.. fick avboka mina planer idag men men, får stanna hemma och vila upp mig idag istället..

tyra vaknade vid 7.30 och sen tg det ett tag  sen somnade hon om igen som tur var,,:)

sitter och äter frukost och tittar på film just nu finns inte så mycket annat man vill/orkar göra nu, det regnar fortfarande ute med så;S 

Av Elin fajersson - 8 april 2014 17:39

Åh emma bjöd på hembakat bröd idag och det var så sjukt gott! önskar att jag tyckte det var roligt att baka :/ det är ju så mycket godare att baka eget än att köpa,, men men jag får åka till emma och käka istället haha.

är hemma nu iaf och ska äta mat nu sen ska vi kolla på några avsnitt av Walking dead! :)

   

Av Elin fajersson - 8 april 2014 13:08

Idag är jag och Tyra hos Emma och hälsar på, sitter just nu på bvc här i fyllninge för keyla ska få sitt 5 månaders vaccin stackaren:/
Sen ska vi ta en promenad så man får röra sig lite:)

Av Elin fajersson - 7 april 2014 17:38

Uh idag har jag inte gjort många knop, jag har kollat på 3 filmer på rad och nu sitter jag och kollar på serier haha.. och det lär inte bli så mycket mer ikväll heller.. har haft lite huvudvärk med, kanske för att jag inte varit ute idag..  

men men man ska ju ha sånna dagar med! 

nu ska jag återgå till mit tv tittande:)


Av Elin fajersson - 7 april 2014 10:43

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon jag och tyra, såg att det var mulet och mörkt ute:S och idag ska vi bara ha mjukis på oss och mysa hemma. ska passa på att titta på tjejfilmer hela dagen medans simon jobbar:) vi börjar med bring it on 3 :) och lite frukost på det :)

 

Av Elin fajersson - 6 april 2014 19:51

Gokväll på er, har varit ute hela dagen, vi bestämde oss för att åka ut och vandra och fiska lite på vägen, har varit en super mysig dag som vanligt! Älskar att vara ute en hel dag och ha med sig mat och varm choklad, och tyra klagar verkligen inte heller hon sover som allra bäst i vagnen ute så hon kan sova i timmar:)

Nu är vi hemma och ska göra toast och varm choklad och mysa framför Walking dead som vi började kolla på igår:)

tyvärr hade jag ingen kamera med mig så det får duga med mobil bilder!

             

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards