elinfajersson

Alla inlägg under april 2014

:)

Av Elin fajersson - 24 april 2014 16:47

Det har gått så bra idag, att passa keyla är ju inte jobbigt direkt haha men det blir ju lite mer att göra när man har 2 men simon var ju med så det var ju lungt:)

sen hämtade malin upp mig och vi åkte och klippte oss, så skönt att bli av med det risiga i håret:)

   

Av Elin fajersson - 24 april 2014 10:25

Det blev ingen sovmorgon idag vi hade lovat Emma att passa keyla i några timmar idag så vi var här vid 9.30 idag:) Simon och Tyra stack precis ner till affären och handlar frukost för det hann vi inte få ner innan vi stack! Sen i eftermiddag så kommer Malin och hämtar mig här vi ska hem till en tjej som Malin känner hon ska klippa mitt hår,för det är helt förstört sen graviditeten, helt slitet och jag tappar så sjukt mycket hår:(
Så hoppas det blir lite fräschare efter en klippning:)

Av Elin fajersson - 23 april 2014 16:16

Nu har vi kommit hem efter en dag på stan, vi hittade presenter till keyla så skönt att ha det klart:) sen satte vi oss med en varsin kaffe nere vid nissan och pratade lite och gav tyra mat, och sen på vägen hem så gick vi inom babyproffsen åh där inne finns så mycket finns som man vill ha till tyra! simon gav henneen leksak någon boll som låter och som man kan tugga på medans vi gick runt och kikade i affären och den tyckte hon om så den köpte vi till henne som hon sen tuggade på resten av vägen hem:)

Nu ska vi äta lite och jag ska försöka somna tyra och jag ska lägga henne för första gången i hennes säng så hon vänjer sig vid det nu innan vi ska börja lägga henne där över nätterna..

   

Av Elin fajersson - 23 april 2014 11:35

Nu ska vi snart in till stan och titta lite, ska köpa doppresent till keyla och sen behöver jag strumpbyxor och lite sånt smått..

Sen blir det nog en liten fika med:) känns fortfarande konstigt att simon han är hemma om dagarna haha..

här är min lilla älskling idag<3

   

Av Elin fajersson - 22 april 2014 15:16

Allt ska in i munnen haha :) 

   

Av Elin fajersson - 22 april 2014 12:00

Har varit inne hela dagen och det är super fint väder ute idag igen, men jag har igen ork till att ta mig ut känns det som:S  sitter och kollar på jersey shore haha tyra har precis vilat i 20 min och nu är hon vaken igen så får se vad vi hittar på..

börjar bli sjukt uttråkad!

<3

Av Elin fajersson - 21 april 2014 14:50

Simon och tyra har varit iväg ett par timmar nu och fick detta mmset "matdags" åhh saknar min lilla plutt hon är så fin<3 och har det så bra med pappa:)

 

Av Elin fajersson - 21 april 2014 09:50

Idag är det måndag och även röd dag så dom flesta är hemma idag, jag är på bättringsvägen känner jag men behöver vara hemma idag för att vila upp mig,är alltid ute och flänger även när jag är sjuk, inte bra! så jag ska vara hemma och kurera mig ordentligt..

Det skulle bli väldigt varmt idag med, men lite mer molningt så man får inte jätte dåligt samvete av att vara inne, simon och tyra kanske åker ut en sväng senare:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards